niedziela, 15 lipca 2012

Julka, szykuj się, ciocia przyjeżdża...

Za niedługo odwiedzę moją chrześniaczkę, więc nie wypada tak z pustymi rękoma się stawić. 
Pomyślałam, mamy lato, słońce świeci, ktoś ma niedaleko na plażę, więc może by tak zestaw plażowy byłby w sam raz. 
Zamierzenia przeszły w działanie i dziś pokażę Wam co poczyniłam. Mam nadzieję, że Julce się spodoba, może nie tylko na plażę się przyda a i do ogrodu będzie ok:)







A korzystając już z sesji zdjęciowej, trochę też przyrody udało mi się uchwycić


 A to wypatrzył już mój mąż



A zakończenie popołudnia słodki francuski deser


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

31 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw przygotowałaś,jestem pewna, że będzie Julka zadowolona;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw na błogie leniuchowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie mam takiej Cioci:) zestaw jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj rzeczywiście, wtopiłaś się w tą przyrodę. Twój prezent nie da się polubić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny prezent uszykowałaś dla chrześnicy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze boskie to co robisz;) tylko pozazdrościć kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw marzenie , Julcia na pewno będzie zachwycona, szczęściara.
    Pozdrawiam Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  9. :) o kurcze jaki prezent cudny!
    no to zaszalałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw plażowy pierwsza klasa:) Świetny pomysł i wykonanie:)
    Julce zazdraszam uzdolnionej Mamy Chrzestnej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny zestaw przygotowałaś, cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję dziewczyny za tak mile komentarze, oby tylko pogoda sprzyjała wykorzystaniu owego zestawu plażowego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna praca.
    Mam prośbę: Jeśli możesz proszę kliknij na dole strony Lubię to!
    Biorę udział w konkursie i chcę wygrać kubek termiczny:)
    Link do strony: http://www.domplusdom.pl/blog/garnitur-kawy-kropla
    Z góry dziękuję za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny prezent na pewno się jej spodoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudo! świetne kolory!
    aha i gratulacje wygranego candy :))))
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplecik! Muszę pomyśleć nad zrobieniem takiego dla mojej chrześniaczki, a niedługo jest okazja, bo obchodzi 4 urodzinki! :)

    Pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Candy na blogu http://decoupage-ewy.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A propo mam małą prośbę do Ciebie, informację wysłałam na maila :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw marzenie:) Na pewno się spodoba. A fotki przyrodnicze jak zawsze śliczne. Zwłaszcza jaszczur i konik:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł! :) pozdrawiam

    http://fabrykamalwiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. myślę, że Julka padnie z wrażenia:)))
    śliczna sesja łąkowa, aż żałuję, że koło mnie żadnej łąki nie ma, żebym też mogła z aparatem zapolować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam pod nowy adres bloga: http://www.trzepot-motylich-skrzydel.blogspot.com
    Zmieniłam też nazwę w swoim profilu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny pomysł na prezent!:P Bardzo fajny blog, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny zestaw, teraz tylko niech słoneczko grzeje i będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł!!!!prezent idealny!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...