czwartek, 5 lipca 2012

Coś uszyłam, coś znalazłam i ktoś tu ma urodziny:)

Jakiś czas temu pewna miła kobietka poprosiła mnie uszycie torby, którą wypatrzyła na moim blogu. Rok temu uszyłam ją dla swojej przyjaciółki, tym razem musiałam sobie przypomnieć 'jak to leciało' i przypomniałam sobie choć trochę to trwało. Mam nadzieję, że gdy torba dotrze, będzie się również podobać. Lubuję się w stylu marynistycznym więc w razie co...nie będzie problemu:)




W ostatnim poście pisałam o wyprawie na miejscowy niedzielny targ. Wraz z mamą, siostrą i przyszłym szwagrem przemierzyliśmy pewnie z 1000 kroków, ale opłacało się, wypatrzyłam kilka kuchennych różności, choć nie tylko kuchennych (o tych innych opowiem w kolejnym poście).






Wiem, wiem trochę biało, ale ostatnio ten kolor za mną chodzi:)
Dziś też, pewien Pan Artur obchodzi swoje urodziny, z tej okazji mały upominek muzyczny...



Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

14 komentarzy:

  1. Cudowna torba!!! no rewelacyjna!!!
    w akcesoriach kuchennych juz się zakochałam, uwielbiam białą porcelane!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba uszyta specjalnie dla mnie....hmmm :)
    Już się nie mogę doczekać :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. torba genialna:) ja też uwielbiam ten styl marine i nawet ostatnio na urodziny dostałam od siostry torbę właśnie w takich odcieniach:))) a zdobycze świetne i to nic , że białe, bo biały na lato jest idealny:))) ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba idealna na wakacje nad morzem. A ta biała porcelana jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Torba jest świetna!!! :) A gadżety kuchenne piękne... :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torba świetna!!!pojemna i na plaże i na zakupy jak znalazł:)
    pozdrawiam
    Em

    OdpowiedzUsuń
  7. Artur mowi: respect 10

    http://0110x.co.uk/452Hz/

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynistyczne czyli w moim ulubionym stylu, który jest dość nonszalancki, ale zarazem szykowny.
    Biały to mój numer jeden, niestety moja kuchnia pęka w szwach.
    Piękne dzieła własne i zakupione.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje skorupki są pierwsza klasa, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności zdobyłaś na targu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta torba , a porcelanka super :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...