piątek, 6 lipca 2012

Candy urodzinowe, hurra to już 2 latka...

Witajcie, tak jak obiecałam w tym tygodniu ogłaszam Candy.
W sierpniu miną 2 lata od kiedy zaczęłam prowadzić swojego bloga, trzeba to uczcić więc przygotowałam dla Was małe słodkości, za to, że jesteście, do mnie zaglądacie i dajecie powera do dalszego tworzenia:)


 Zasady takie jak zawsze:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie
  2. podlinkowane zdjęcie proszę umieścić w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem do bloga
  3. zapisy trwają do 15 sierpnia 2012,
  4. zapraszam osoby blogujące. Dla nieblogujących daję możliwość zapisania się do zabawy na moim profilu na facebook'u (pozostawieniu komentarza pod postem):) 

Osoba, którą wybiorę otrzyma ode mnie własnoręcznie wykonany notesik, kawałek pasiastego materiału i kubeczek:)




Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o 

228 komentarzy:

  1. zapisuję się jako pierwsza!!! sto lat kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się zapisuję na te cuda :) Pozdrawiam i życzę sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję!
    Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Staje jako kolejna chętna, musze przyznać, że zdjęcie słodkości cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie ustawię sie w kolejce. Kubeczek przyda sie do mojej kolekcji:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to śliczne - kolorystycznie skomponowane idealnie :)
    Piszę się, piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agniesiu oczywiście z ogromna chęcią się zapiszę!!! kolejnych takich jubileuszy Ci zyczę;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie wezme udział w zabawie...3 lata:))))Piekny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze! Gratuluję i zyczę kolejnych rocznic i tak wspaniałych wpisów:) Oczywiście ustawiam się w kolejeczce po te słodkości:)
    Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, po pierwsze gratuluję rocznicy, a po drugie z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po te wspaniale słodkości, bo wielki łasuch ze mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję rocznicy a po super prezenty staję w kolejeczce...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się, Gratuluję rocznicy:) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Och..jak mi się marzy taki scrapowy notesik:)
    Zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cukieraski! Notesik - cudeńko, może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojoj, jakie słodkości - zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. co ja pacze, co ja widze.. takie cuda!!!! jestem za:)) Gratuluję 3latek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to i ja śpiewając sto lat ustawiam sięw ogonku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję rocznicy!
    ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie wezmę udział w zabawie :)
    gratuluję 3 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie u Ciebie:). Staję w kolejce chętnie! I dziękuję za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam i idę się jeszcze pogapić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapomniałam - gratulacje i kolejnych ,radosnych lat blogowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudne Candy! Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie i ja :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pięknej rocznicy trzy latka to już coś no no no :-)
    ustawiam się w kolejce po słodkości :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się, nagrody są bardzo kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie oczywiście nie może tu zabraknąć!!!
    pozdrawiam i życzę kolejnych lat blogowania :O)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisuję się :)
    baner dodałam z prawej strony na moim blogu
    http://modawedlugkasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno mnie tu nie było, ale to dlatego, że jakoś czasu nie było na chodzenie po blogach, ale koniecznie muszę to nadrobić!
    A więc zgłaszam się do cudnego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, na ten kubeczek choruję już od dawna, tylko jakoś do ikei mi nie po drodze...
    Na następne lata życzę Ci wspaniałych inspiracji i radości z tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja ustawiam się w kolejce po skarby. U mnie informacja o candy już jest.

    Z okazji urodzin, choć jeszcze przed czasem życzę blogowi wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, 3 lata to piękna rocznica- gratuluję!
    I staje w kolejce po te słodkości:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne cukieraski, zapisuje się z ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się od razu. Cukierasy są cudowne, liczę na odrobinkę szczęścia. Kubeczek super, materiał jak najbardziej a notesik jest cudowny bo wykonany przez Ciebie. Pozdrawiam.

    m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się również na takie wspaniałości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę spełnienia wszystkich blogowych i nie blogowych marzeń! Cieszę się że trafiłam na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  36. Koło takich pasteli trudno przejść obojętnie ..a więc ustawiam się w długiej kolejce i pozdrawiam Ewa:))

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja próbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja, i ja!
    Pozdrawiam pastelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj:) Twoje cukierasy są śliczne i chętnie sie zapisuję:) Pozdrawiam.Marta.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne przydasie, oczywiście zapisuję się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z miłą chęcią poświętuję wraz z Tobą :) Wszystkiego dobrego, ciągłego rozwoju pasji i w ogóle, i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuje się i ja z miłości do tzw. pierdółek i wszelkich przydasi!

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuje sie! wyslalam w swiat na facebooku pod Kinia Bojanska! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja również chętnie się zapiszę....piękności do wygrania !

    banerek z linkiem wstawiony :)
    pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się do udziału:)

    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  46. oczywiscie zapisuję sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, zapisuje sie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny blog i cudne cukieraski.Zapisuję się chętnie a już dziś lub jutro candy u mnie więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawię się w ogonku. Piękny notesik ktoś przygarnie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję trzech lat blogowania! Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń
  51. OOOOOOOO to ja tutaj w kolejce również staję ;)
    wascin@wp.pl - polubione i udostęęępnooone na FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i kolejnych setek aktywnych obserwatorów! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja dopisuje się do kolejki. B.ładny notatniczek. Zostaję u Ciebie na dłużej, pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się na candy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Widzę, że kolejka rośnie z każdym dniem;-)zapisuje się i ja i życzę wiele radości z dalszego tworzenia
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepięknie tu u Ciebie, ustawiam się w kolejce i ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. O oo wiem, że już mam notesik od Ciebie...ale co tam, trzeba dać szansę szczęściu jeszcze raz:-) Kubeczek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. przyłączam się również
    gratulacje z okazji 3 lat i kolejnych latek blogowania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj, długa kolejka ale ustawiam się po pastelowe cukiereczki.

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  62. pastelowe LOVE.. zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Moje ulubione kolory,nie może i mnie zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Notesik - marzenie, materiał cudny, a taki kubeczek ktoś mi wykupił i musiałam zadowolić się białym ;) Może tym razem się uda ... stanę więc w kolejce.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Bądź nadal inspiracją dla nas.Zaskakuj i zarażaj nas każdego dnia swoją weną.Być właścicielem Twoich cudeniek to sama przyjemność:), dlatego ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Pięknie tu u Ciebie:)
    Gratuluję 3 latek i oczywiście zapisuję się do zabawy... :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny blog, nagrody również piękne i we wspaniałych kolorach :-) Dołącxam do udziału/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję,ze do mnie zajrzałaś, bo dzięki temu poznała Ciebe i Twój piękny blog-oczywiście jestem łasa na prezenty, więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne pastelowe kolory, więc chętnie się zapiszę. Pozdrawiam z Lawendowej Alei :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja się również zapisuję:)
    http://sosnowygaik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga..... przejrzałam od razu tutoriale i nawet nie pomyślałam że uszycie broszki w kształcie kwiatka to taka prosta sprawa :))))
    dziękuję bardzo
    a no i oczywiście zapisuję się na Candy!
    banerek umieszczony na blogu domowe-pielesze.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam jest to jeden z pierwszych moich udziałów w takiej przyjemności :) Zapisuje się z chęcią i szystkiego naj z okazji 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudne candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  74. Cuda, ustawiam się w kolejce. Może się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo urocze candy, z chęcią ustawię się w tej długiej kolejce gratulując rocznicy. Życzę wytrwałości i powodzenia!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. oj śliczności,staje w kolejce;))

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowne :) wszystkiego najlepszego urodzinowo :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego najlepszego i powodzenia na kolejne latka!
    staję w kolejce i zapraszam do mnie na candy http://rozanewzgorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Super masz tego bloga, uwielbiam pastele, zapisuję się na candy

    OdpowiedzUsuń
  80. i ja i ja też się ustawiam:-)))
    zapraszam na swoje candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna karta. Zapisuję się :) Zapraszam na candy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  82. uwielbiam róż i pasuje do mojej kuchni . zapisuję się już i zamieszczam info u sibie - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam takie d r o b a ż d ż k i! A różowe to już w ogóle...
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. zapisuje się i zapraszam tez do siebie na candy:)bedzie mi miło:)http://www.lovingit.pl/2012/07/pierwsze-candy-w-lovingitpl.html

    OdpowiedzUsuń
  85. chętnie wezmę udział! :) Zapraszam również na Candy w mojej Atmosferze!
    http://atmosfera-aleksandra.blogspot.com/

    Pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  86. oj to i mnie nie może zabraknąć w tej kolejce!:)
    staję!

    OdpowiedzUsuń
  87. bardzo mmmm marzę o wygranej w candy , kiedyś , być może tym razem ??? i pozdrawiam życząc kolejnych takich rocznic i dalszej realizacji pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluje rocznicy:)Dopisuje się do kolejki. Mam nadzieję, że mi się poszczęści:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystkiego NAJLEPSZEGO!!!! I ja się dopisuje Candy przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepiękne prezenty przygotowałaś :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  91. Nie wiem czemu dopiero teraz tu do Ciebie na bloga trafiłam.
    Zapisuję się oczywiście na Candy :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję rocznicy. 3 lata... to ogromnie dużo czasu. Życzę by kolejne lata były samą radością :)
    Z przyjemnością dołączam się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Liczę na szczęście i zgłaszam się do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ostatnim rzutem zapisuję się!
    Twój wiernie podglądający Kot Boniffacy :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękny notesik. Zapisuję się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierniczki ;)
    http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. nie moze mnie tu zabraknac. Tworek twoich raczek z checia przygarne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. to ja również wezmę udział w zabawie bo choć pełnoletnia jestem już od 15 lat to wciąż siedzi we mnie sporo dziecka :) Muszę przyznać, że takie cukierasy w pastelowych kolorach wybrałaś, że nie sposób przejść obok obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję rocznicy i wytrwałości w prowadzeniu bloga, który zachwyca. Z przyjemnością ustawiam się po cukiereczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się i ja :)
    ...zapraszam również do siebie na rozdanie :)
    feltlabel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. sorry, ale ja nie wiem jak toooo zrobić w pasku pobocznym dlatego wraz z innymi dodam to w poście, ok?

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się ;] baner na pasku bocznym: http://czarnamiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Oj, bardzo chętnie się przyłączam do zabawy i czekam cierpliwie! Pozdrawiam! aga
    http://shamrockagimelnik.blogspot.com/
    Ależ cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  103. Po takie słodkości nie sposób się nie ustawić w kolejce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  104. ślicznie Witam i staję w kolejce po cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  105. kolejnych takich rocznic :) zapisuję się i oczywiście zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję z okazji rocznicy i oczywiście chętnie staję w kolejce po takie cudowności pastelove:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Gratuluję rocznicy, życzę wielu ciekawych i inspirujących wpisów. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Mam ochotę na takie słodkości:) Pozdrawiam serdecznie. Karolina z niemazaco.pl P.S.Zapraszam również na moje letnie Candy ---> http://niemazaco.pl/?p=557

    OdpowiedzUsuń
  108. dopisuję się do listy chętnych. I gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Cudne pastele, chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych lat pełnych nieustającej weny twórczej:-) Sierpień to miesiąc moich urodzin, więc kto wie, może szczęście mi dopisze i napiję się kawy z Twojego pięknego kubeczka:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Prześliczne candy:)z chęcią się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Mnie jeszcze trochę brakuje do 3 lat :)
    Staje w kolejce.
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Może tym razem się uda... cudowności!!!!!!! www.pudremposypane.blogspot.com , mail pingwinka1@gmail.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ustawiam się w kolejce:)
    Baner na http://ilovehim122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. I ja przystepuje do kolejeczki:) po te cudownosci....:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Trafiłam tu po sznureczku za linkiem o twoim candy i ciesze się bardzo - zostanę na dłużej, muszę przeglądnąć wszystkie posty. Staję w kolejce po cukierasy.
    Pozdrawiam
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  117. Ta hmmm kolejka świadczy o tym, jak bardzo uwielbiamy Twój blog, Twoje słowa, Twoje prace. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych spełnionych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Długaśna kolejka ale i ja w niej staję!
    Pozdrawiam z The Mouse House:)

    OdpowiedzUsuń
  119. witam;) z przyjemnoscia biorę udział w zabawie:) urocze candy:)gratuluje 3 latek;) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Dołączam się do tej dłuuuugiej kolejki... :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Pudrowo-różowe piękności, świetny zestaw!
    Zgłaszam się więc i życzę wszystkim miłej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  122. jejku, jakie piękności! A jaka kolejka! ;D ale mnie też nie może zabraknąć :) gratuluję blogowych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  123. Ale piękne kolory :)fajnie byłoby wygrać. no i 3 urodziny także gratuluje wytrwałości. Zapraszam również na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudownego blogowania przez następnych 100 lat!!! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Zapraszam do obejrzenia mojej kolekcji kubeczków - poświecilam jej jeden oddzielny post. Ten kubeczek świetnie uzupełniłby moje zbiory :)
    Zatem przystępuję do zabawy.
    dorota(kropka)podwiatr(małpa)gmail(kropka)com

    OdpowiedzUsuń
  126. Z miłą chęcią dołączam się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Cóż za zacny wiek!! Gratuluję i życzę następnych 33-ch :) Staję chętnie w kolejce, nie zrażona faktem, że jest dłuuuuuuuga okropaśnie! Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja się zapisuję:):):) I czekam na szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja też oczywiście staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Takie ładne, pastelowe te cukierasy. Aż się oczy cieszą jak patrzą :)
    Zgłaszam się oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. Dopisuje sie!!!! Ja chce kubeczek :) Naprawde - slodki jest! Pozdrawiam i zycze wielu sukcesow w zyciu blogowym!

    OdpowiedzUsuń
  132. kolejka długa... ale stanę w tym długim ogonku, bo cudeńka rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  133. czasem wygrywają dalekie numer więc może tym razem dopisze mi szczęście? zapisuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  134. Ufff.....jaka długa kolejka.
    Wszystkiego naj naj lepszego :)
    Zapraszam do odwiedzin
    www.justeczkowymiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Chętnie przygarnę ;)
    pozdrawiam
    Ag
    avrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. zgłaszam się z chęcią baner jest to mój blog
    http://cudenkapapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. próbuję swojego szczęścia:)z chęcią przyganę te słodkości, które rozdajesz:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja też staję w tym długim ogonku po te cudeńka:)))

    OdpowiedzUsuń
  139. Na takie słodkie różowe candy zapisuję się z przyjemnością:)
    Zapraszam do odwiedzin:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. och, bardzo chętnie się dopiszę. te pudrowe róże są urzekające. No nie wspominając już o notesiku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. Ufff... wiele chętnych :D i ja się zapisuję a z wielką przyjemnością dodam bloga do obserwowanych :)
    Pozdrawiam i trzymam za siebie kciuki :D
    W chwili wolnego zapraszam do siebie "pod czwórkę"

    OdpowiedzUsuń
  142. i ja się zapisuje na te sliczność ... pozdrawiam ciepluteńko
    http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. GRATULACJE !!!!
    A to ja może też się zapisze do Ciebie...
    Bardzo przyjemnie u Ciebie...
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Cudna kolorystyka:-) Zapisuję się:-)

    OdpowiedzUsuń
  145. Wspaniały notesik, więc i ja chętnie ustawię się w kolejce :)
    Cieszę się, że tu trafiłam i już wiem, że będę stałym bywalcem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Z przyjemnością się zgłaszam i zaprzszam wkrótce do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  147. Zupełnie nie rozumiem jak mogłam przeoczyć ;-) No 2 lata to już coś ;-) Gratuluję, a po cukierasy w tak optymistycznej barwie staję grzecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluję już 2 lata wow!! Piękny blog ! Przetrwa wieki! I zapisuję się chętnie :)
    Zapraszam też do mnie na candy przy okazji - ale dopiero pół roczku mi minęło :D
    http://zaczarowanykantorek.blogspot.com/2012/08/po-roczku.html

    OdpowiedzUsuń
  149. Gratuluję :)
    Z ogromną przyjemnością zapisuje się na to cudne candy. Banerek na moim blogu.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  150. O Matko z córką jaka dłuuuuga kolejka! Oczywiście, ze stanę po te cukiereczki, odnowiłam sobie kuchnię i te śliczności byłyby wisienką:DDDDD
    Pozdrawiam ...
    PS. Gratuluję urodzinek!!!

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja również przyłączam sie do zabawy, świetne cukierki ;)
    pozdrawiam
    www.umotylka.com

    OdpowiedzUsuń
  152. z takiego kubeczka byłoby miło poranna kawusię wypić :)
    przystanę i liczę na łut szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  153. zgłaszam udział swój w candy mimo iż kolejka jest imponująca!
    http://diaryoffsinglemother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Wielkie gratulacje zgłaszam się do tej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  155. witam:) Piękności do wygrania- oczywiście zapisuję się!
    pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Dużo nas ale i ja chętnie "powalczę" o takie super nagrody :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  157. Ależ ta kolejka długa, ale nie dziwi mnie to skoro takie piękne candy przygotowałaś
    Dołączam :)

    P.S. Zapraszam także na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Zapisuję się .... ale konkurencja duża, trzymam kciuki może się uda wygrać śliczne candy

    OdpowiedzUsuń
  159. zapisuję się, bo sama nie tworzę notesów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. Takie słodkości więc i mnie nie może zabraknąć:)blog przejrzałam i pozostanę tu na dłużej - jest fantastyczny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Urzekły mnie te pastele :) cukiereczki przesłodkie, więc chętnie spróbuję szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  162. Sto lat!
    Kocham Twoje kolorki!
    http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Przepiękne Candy, chętnie chociaż postoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  164. zgłaszam się. mój blog: http://darmow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  165. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  166. Zgłaszam się :D
    Banerek tutaj -> http://ksiazkowyswiat14.blogspot.com/p/konkursy.html

    + sto lat, sto lat! :D

    OdpowiedzUsuń
  167. I ja też się szybciutko dopisuję, bo prawie bym przegapiła tak cudne słodkości :) Gratuluję rocznicy i życzę następnych :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  168. zgłaszam się:0

    baner- http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  169. już wiem jak to zrobić www.kurkazosia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  170. I ja się zgłaszam po cukiereczki ;)Link umieściłam publicznie na FB - jak trzeba to prześlę na piv.

    Pozdrawiam Gosia W.

    OdpowiedzUsuń
  171. Zgłaszam się. ;D
    W razie wygranej proszę o poinformowanie na e-mail:
    ola-latek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. witam serdecznie!
    nie mogłam się oprzeć,żeby nie wziąć udziału w Twoich cukierasach^^
    mam nadzieje ,że i do mnie w końcu szczęście się uśmiechnie :-)
    jednocześnie chciałabym zaprosić do siebie na moje candy ;-)
    http://kaoriart.blogspot.com/2012/06/urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  173. zgłaszam się...:D
    link do notki: http://testowanie-i-opiniowanie.bloog.pl/id,331904212,title,Urodzinowe-Candy-u-Agea-happiness,index.html

    OdpowiedzUsuń
  174. ZGŁASZAM SIE
    http://malwaad.bloog.pl/id,331904400,title,ROZDANIE,index.html

    OdpowiedzUsuń
  175. Zaglądam już kolejny raz,i liczba chętnych mnie odstrasza ale może jednak sie uda więc staje w kolejce z nr 186

    OdpowiedzUsuń
  176. Ależ piękny kubeczek! Perfekcyjnie by mi pasował do Kitchena;]
    Dopisuję sie zatem!

    OdpowiedzUsuń
  177. Sto lat dla Twojego bloga! :-)
    Chętnie się przyłączę do rozdania :-).

    Obserwuję jako: wulkan_energii
    Banerek w pasku bocznym po prawej stronie: http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/

    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  178. Ja też! I gratuluję drugiej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  179. śliczności i ja się zapisuję, pozdrawiam zlotaagnieszka81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Oczywiście zgłaszam się!:)
    Mój blog: www.mniucha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  181. Z chęcią biore i ja udział:)

    mmmarta1983@interia.pl

    na fb Marta Cz.B.

    OdpowiedzUsuń
  182. Zupełnie nie wiem jak to się stało, że dopisuję się do zabawy dopiero teraz???
    Z okazji 2 latek, życzę Ci zapału, wytrwałości, pomysłów i czego sobie jeszcze wymarzysz. Przygotowałaś piękne prezenty, i pewnie mój komentarz w tym gąszczu gdzieś zniknie, ale po cichutku liczę na ... wszyscy wiedzą na co !

    Tymczasem zapraszam serdecznie na moje letnie Candy :)
    pozdrawiam

    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  183. Tyle chętnych to ja też!
    Wszystkiego dobraego z tej okazji Ci życzę:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  184. Zgłaszam się .
    Dodałam baner na : jula13.blogspot.com <3



    super rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  185. Gratuluję tych dwóch latek i życzę wielu kolejnych:) Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  186. Chętnie się przyłączę.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...