niedziela, 22 lipca 2012

Album urodzinowy i odpoczynek

Witajcie, dziś króciutko bo jestem na tzw. wypoczynku.hehe 
Odwiedziliśmy rodzinkę a teraz ciąg dalszy podboju północy Polski. Od wczoraj zaświeciło słoneczko więc jest szansa, że uda się powylegiwać na plaży.
Pokażę dziś zdjęcia albumu który wykonałam dla swojej chrześniaczki, to już 3 albumik, jak na razie jestem na bieżąco, czyli 3 lata x 3 albumy:)
W następnym poście pochwalę się niespodziankę jaką z szykowała mi jedna z naszych  blogowych koleżanek:)))


















 Na koniec coś dla lubiących szum morza...


a także dla tych lubiących smak poziomek

 i dla tych co uwielbiają zapach lawendy:)


Pozdrawiam
dziękuję za odwiedzinki i komentarze
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam

Ps. materac plażowy spodobał się Julce i został okrzyknięty przez nią śpiworem:)))
hmm to też dobry pomysł, może następnym razem zrobię naprawdę śpiwór:)


22 komentarze:

  1. Śliczny album i piękne zdjęcia:) Miłego odpoczynku! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny albumik...mieć taką ciocię to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny albumik :)
    Zdjęcia piękne, udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pastele, uroczy prezent i pamiątka na lata. Nie mogę się doczekać, aż ja zostanę ciocią i będę mogła obdarowywać dzieciaczki upominkami. To jednak iny rodzaj miłości niż w stosunku do własnych dzieci :)I ja pozdrawiam z północy...mieszkam tu i niestety takiej pogody jeszcze nie widziałam :(Mimo to mam nadzieję, że wypoczniesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNY ALBUM!Dobrej pogody i udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Album cudny!!!1
    Miłego wypoczynku:). A jak wrócisz do domku, to paczuszka już na Ciebie czeka....

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny albumik, jak zawsze dopracowany w każdym szczególe;)
    Udanego wypoczynku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wykonany album, zadbałaś o każdy mały detal

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego wypoczynku ;)
    ja kradnę poziomki - albumik przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny,w delikatnych pastelach, dopracowany w kazdym szczegule :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Album cudny:) Jak ja tęsknię za morzem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny album i śliczne zdjęcia:)) Udanego wypoczynku, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny albumik, przyjemnego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam oglądać Twoje dzieła...:)
    I serdecznie zapraszam do udziału w moim candy: www.zuzumama-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne dzieło - przyjemnego wypoczynku :))
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny album- ja narazie pozostaje przy kartkach i mniejszych projektach, ale strasznie korci mnie zrobienie albumu- choć do Twojego pewnie sporo by mu brakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny album! Pozdrów ode mnie morze, bo byłam tam chyba z 10 lat temu... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejku... ale dopracowany...!!! Przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Album piękny! :)
    A odpoczynku pozazdrościć ponieważ uwielbia morze, a tak dawnooo nad nim nie byłam :(
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowny album! :) i ma piękne, pastelowe kolorki...
    zapraszam na mojego nowego bloga http://oliwkowepasje.blogspot.com/ i na candy na nim :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...