piątek, 29 czerwca 2012

Wakacyjne pamiętniki

Tak jak obiecałam we wcześniejszym poście, pochwalę się tym co udało mi się stworzyć dla swoich podopiecznych:)
Wszyscy ciężko pracowaliśmy w tym roku tym bardziej cieszy wygrana w konkursie szkolnym i dodatkowa wycieczka dla klasy. Jestem z nich dumna wszystkim udało się zdobyć świadectwo z wyróżnieniem. Hurra
Postanowiłam, że zrobię dla nich małe pamiętniki wakacyjne, w których będą mogły zapisywać swoje opowiadania, piosenki, szkicować, zapisywać wyniki meczy, może zdobyć autografy, znaczki, pieczątki ze zdobycia szczytów górskich, zapisać nowy przepis na ciastka, włożyć ususzonego kwiatka, którego widzieli pierwszy raz...wszystko to co chcą, co przyjdzie im do głowy, może to być ich zwykły, najnormalniejszy notes.
Kolory notesów nie są tu bez znaczenia, wiem, że są to ich ulubione barwy...
Ciekawe co nam wyjdzie z tego wakacyjnego projektu.









Jak dobrze, że już lato...na koniec już tylko zdjęć z weekendowego spacerku:)




Pozdrawiam
Agea

20 komentarzy:

  1. CUDOWNE! Właśnie takich pedagogów jak Ty brakuje w polskich szkołach! Z radością zaglądam tu do Ciebie i wciąż na nowo stwierdzam, że jesteś fantastycznym wychowawcą. To niezwykle cenna umiejętność potrafić skraść sobie dziecięce serca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale się napracowałaś i ile serca w to włożyłaś! Świetny pomysł! Musisz być cudowną wychowawczynią, dzieciaki na pewno Cię uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za moich czasów nie było takich fajnych Pań w szkole czy przedszkolu :)
    Ale musisz byc uwielbiana w gronie tych szkarbów . Cudowne prezenty im stworzyłaś. Każdy jeden notesik wyjątkowy i wspaniały. Piękną będą mieć kiedyś pamiątkę :) Buziaki wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty!!!Udanych wakacji:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Widać jak bardzo Ci zależy. Aż mnie zazdrość ściska, że nie miałam takiej nauczycielki. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoich podopiecznych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętniki miód - MALINA! są ŚWIETNE, ba rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze jest mieć taka Panią, której chce się zrobić coś ekstra dla swoich podopiecznych :)) śliczne pamiętniki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka Pani to SKARB!!!
    Notesy cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Notesy są świetne! A jak wiele dają mozliwości małym podopiecznym. Już jestem ciekawa jak je zapełnią ;) Ach gdybym ja jako dziecko miała taką nauczycielkę ;) Podziwiam! ach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak mało jest takich fajnych nauczycieli... A notesy oczywiście piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł, dzieciaki pewnie bardzo zadowolone

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne notesy:) Ciekawe jak dzieciaki je spożytkują:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele pracy i serca włożyłas w szycie ale piękne są te pamietniki:)a dzieciaczki zapewne zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne. a chęcią bym się do takiego przytuliła hi hi

    OdpowiedzUsuń
  16. prezencik od serca własnej twórczości- bezcenna pamiątka i na pewno ogromna radocha:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od Pań ze szkolnych lat nie dostawałam takich cudnych prezentów, właściwie w ogóle nie dostawałam;) Obdarowane dzieciaki to szczęściarze!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ;) dużo pracy ale pięknie wyszły i te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...