sobota, 16 czerwca 2012

Przedwakacyjne różności

Do końca roku szkolnego zostało już tylko dwa tygodnie, do początku lata już tylko kilka dni - hurraa.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie słoneczko świeciło bardzo mocno, wręcz trochę rozleniwiało. Mimo to coś tam jednak rozpoczęłam i nawet zakończyłam.
Nie będę się rozpisywać żeby nie przynudzać.
Na pierwszy rzut notes dla kogoś w podziękowaniu za coś.



 Na chwilę wyskoczyłam na pobliską polanę i przyniosłam sobie coś kolorowego


Roślinki na balkonie mają się dobrze, czasami tylko lawenda nie daje rady słońcu, 
ale na wieczór jest już z nią lepiej.
 Ostatnio dostałam piękne białe taczki z motywem lawendy, coś czuję że będą zmieniały swoje miejsce w zależności od moich aktualnych pomysłów.




Wymyśliłam sobie na dziś przygotowanie nalewki z truskawek,sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie, choć na efekty będę mogła liczyć dopiero na przełomie października-listopada.


A, że do lata już blisko...


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Agea

35 komentarzy:

  1. Notes jest uroczy...cudowny!
    A taczki rewelacyjne. Piękne kompozycje:)

    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. NAlewka z truskawek???daj znać jak wyszło:)
    Pięknie masz na tym balkoniku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki, ja już nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  3. Piękna praca i u Ciebie jak zwykle bajkowo :)
    Mam nadzieję,że już za jakiś czas będę mogła nosić dumnie torbę od Ciebie :))
    Nie mogę się jej doczekać :)
    Oczywiście nie poganiam..za 2 tygodnie wypłata więc jeszcze masz czas ;))
    Poza tym z pewnością domówię jeszcze jakąś marynistyczną poszewkę bo chcę zrobić taki kącik w jadalni ;) ale to potem :)
    Zapraszam do siebie - trochę się zmieniło :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      torba będzie - wiem, wiem, czekam na materiał do usztywnienia:)
      żeby doba była dłuższa, oj jakby było dobrze:)

      Usuń
  4. notes uroczy, a na balkonie cudnie tam u Ciebie :O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balkonik malutki, ale bardzo go lubię:)

      Usuń
  5. Ależ urokliwie tu u Ciebie :) A truskawkowa nalewka brzmi kusząco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzia, czekam na inne owoce do wypróbowania:)

      Usuń
  6. Taczka super!!! Blog cudny!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam ponownie:)

      Usuń
  7. Śliczny notatnik, taki romantyczny:) a obrazki z twojego domu bardzo romantyczne:) ogląda się je z prawdziwą przyjemnościa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie do udziału w zabawie w 11 pytań :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. fajny notesik i te taczki jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny notes a taczki rzeczywiście extra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny ten notes:)))))))
    a taczki widzialam...tez mi sie podobaly:)
    cudnej niedzieli zycze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      również miłego weekendu:)

      Usuń
  11. Ależ piekne migawki...taczka i konewka świetne...notesik fantastyczny!!!
    Udanego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny notesik ,a taczka super zresztą wszystko cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Agea, bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Twój notes bardzo mi się podoba, taczki fantastyczne! Tworzysz cudny, klimatyczny blog - z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Notes przecudny! Idzie się w nim zakochać! :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny notes i bajkowy balkonik
    pozdrawaim serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak, słodyczy nie ma to nalewką kusisz;) Pięknie jak zawsze. Notesik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ...e no ładniusi....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Notesik słodki, ale taczki "złapały mnie za serce"

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny notes - w sam raz na notowanie wakacyjnych pomysłów ;-) Taczki też rewelka...

    Ach , my też odliczamy ;-) do wyjazdu nad ukochane morze ,,, mam tylko nadzieję, że nie pokrzyżuje nam nic planów ...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłęgo odliczania przy truskawkowej naleweczce na balkoniku pełnym ziółek i fiooetowych dodatków:-)

    Notesik śliczny, prawie jak mój ;-))) !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja lubię takich twórcze dusze:) Talenciara. I jaka lawenda bujna, mi moja klapła, chyba ją przelałam, ale już posadziłam nową:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Notes bardzo ładny. a te taczki są cudowne! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...