środa, 13 czerwca 2012

Nowe oblicze ramki i zabawy art journalowe

Jakiś czas temu pokazywałam przemianę przedpokojowej ramy obrazowej, tym razem o połowę mniejsza rama, która zawisła w pokoju - a w środku nie serducha ale dwa ptasiorki.


Po powrocie z pracy i wizycie u dentysty musiałam złapać trochę oddechu, dawno nie rysowałam, malowałam, wyciągnęłam co miałam, zainspirowałam się trochę pinterestem i stworzyłam coś takiego.
Troszkę dziecinne, ale co tam:)



 Jak tylko znieczulenie przestało działać mogłam skosztować herbatnika - w końcu za godzinne cierpienie coś mi się należy.


Wracając do domu znalazłam coś kwiecistego...


i nie mogłam się powstrzymać aby trochę łąki mieć i w swoim mieszkanku:)


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

19 komentarzy:

  1. sliczna laka w wazonie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta rameczka, świetny pomysł na gazecianą dekorajce;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te kwiatki z ostatniego zdjęcia...to jest chyba starzec...obrazek bardzo ładny a pomysł na ramkę - kapitalny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ wspaniałe cudo stworzyłaś :)świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta ramka z ptaszkami:)
    Piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy ten obrazek z domkiem :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra, herbatniki jakoś przeboleję;) Artystyczne dzieła jak zawsze śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ale one też są dobre i chrupiące.Jeden na pewno nie zaszkodzi:)

      Usuń
  8. Ramka wspaniała :) I fajnie że powróciłaś do farb....moje nadal czekają :)
    A herbatniczka podbieram jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki cudny pomysł na ramkę, a właściwie to jej wnętrze:) prosty, elegancki, a efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny domek namalowałaś, ja lubię takie dziecięce;) No i ten zamyślony kocurek,:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny rysunek. lubię takie naturszczykowskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...