niedziela, 10 czerwca 2012

Weekendowo

Weekend dobiega końca. Oj działo się trochę, a to za sprawą odwiedzin rodzinki i eurowego meczowego szaleństwa. Dziś już chwila odpoczynku i przygotowanie do kolejnego tym razem szkolnego maratonu. Niewiele dni zostało ale za to jakich.
Poniżej urodzinowa kartka w stylu marynarskim:)



Od chrześniaczki dostałam bukiecik chabrów


 A ja zrobiłam jeden z moich sprawdzonych smakołyków, przepis dodałam tu


Zapraszam Was jeszcze na króciutki leśno-polny spacerek


A jak tam przebiegało Wasze meczowe kibicowanie?
Podczas gdy innych pochłonęła meksykańska fala, my z moją chrześniaczką dekorowałyśmy murzynkowe ciasto, ale o tym w następnym poście...a teraz idę do Was w odwiedzinki


Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa, które pozostawiacie w komentarzach
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
Euro 2012

21 komentarzy:

  1. Karteczka przepiękna...uwielbiam te odcienie niebieskiego...na pyszności zerkam, bo póki co tylko to mogę;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna i lekka ta marynarska kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kartka ! taka trochę też wakacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak Wy, ale Ja już nie mogę doczekać się wakacji:)

      Usuń
  4. hej, trochę czasu mi zajęło, zanim przejrzałam wszystkie Twoje blogi :-) I jestem w szoku - jak Ty je wszystkie ogarniasz? ja bym się chyba pogubiła :-) No ale podziwiam, masz tyle pasji, tyle zainteresowań i tyle potrafisz zrobić !!! A w Twoim kocie po prostu się zakochałam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te wafle :))Piekna kartka !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze ładniusio u Ciebie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa kartka. Śliczne chabry, których u nas w tym roku brakuje ;)
    Szukałam po okolicznych polach i nie ma, a ja bardzo je lubię. Ściągnęłam przepis na wafle. Dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kwiatkami w tym roku nie ma problemu, chyba pogoda im tu sprzyja:)

      Usuń
  8. Piękna kartka. A wafelki to mi narobiły takiego smak, że chyba muszę coś zjeść słodkiego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, czasami trzeba uraczyć się czymś słodkim:)

      Usuń
  9. zgadzam sie z Elis!!
    jak ty ogarniasz te blogi?jestem pelna podziwu...
    bardzo u ciebie inspirujaco i swojsko!
    pozwolisz, ze bede regularnie zagladac!
    kocham chabry (u ktorejs z blogowiczek, widzialam, ze pieknie mozna je ususzyc;))
    uwielbiam wafle
    pozdrawiam cieplo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie daję radę, choć nie jest to łatwe:)
      oczywiście zapraszam do dalszych odwiedzin:)

      Usuń
  10. piękne prace, piękny blog, i te wafle mniam ... już drukuję przepis i idę do sklepu ;)

    przy okazji zapraszam do siebie na candy ;)
    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowo i odwiedziny:)

      Usuń
  11. Karteczka rzeczywiście marynarska i cudna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten styl marynarski cały czas mnie przyciąga:)

      Usuń
  12. Cudna karteczka, styl marynarski ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...