niedziela, czerwca 03, 2012

Małe przemiany znanych przedmiotów

Udało mi się ukończyć kilka rzeczy, które od dawien dawna planowałam. Choć przede mną jeszcze inne do zrobienia, to jednak zawsze już coś. W pierwszej kolejności pod nożyczki poszło stare zasłużone przy biurkowe krzesło. Kiciuś jak zawsze musiał wypróbować, zresztą to jego jedno z ulubionych miejsc.


W drugiej kolejności powstał chustecznik, niestety maj i czerwiec to dla mnie miesiące kataru. 
Lubię wszystko co zielone, ale niestety mój nos i oczy czasami źle reagują. 



Od dawna w pokoju miałam ikeowski koszyk na różne kartonowe przydasie, 
troszkę mi się znudził, więc postanowiła uszyć mu okrycie:)


Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda była dość zmienna, chmurki dość szybko przemieszczały się po niebie, jedną udało mi się na chwilę zatrzymać...


A do niedzielnej kawki wymyśliłam sobie babeczki z truskawkami, przepis dodałam tu

A kwiatki już rozkwitły


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

17 komentarzy:

  1. Mój Kiciuś Miau, też miał identyczne krzesło ulubione do drapania.
    Przeróbki wyszły pięknie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ulubionym miejscem do drapania są boki kanapy. Niestety:)

      Usuń
  2. Pokrowce na biurowe krzesło sprawiają , że wygląda jak mega przytulny mebelek ;) Aż chce się zasiąść . Kotkowi widać też się spodobało ;)
    Piękne materiały, ach te paseczki ♥
    Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zmiany,zwlaszcza ten fotel.Bardoz podoba mi się ten materiałek:)PS.kota masz fajnego:)widać,że 100% Maine Coon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) krzesło wygląda ślicznie:))) zresztą pojemnik również :))) a kotek wygląda na bardzo zadowolonego:))))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny ten kosz...slicznie wygląda w połączeniu z koronką i tak delikatnie przy połączeniu z kokardką;)) pokrowce to fantastyczny pomysł!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba przerobiony fotel, a babeczki na pewno zrobię:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz i ja chcę mieć taki ładny pokrowiec na fotel:) Zazdroszczę bo jest czego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny ten Twój KOT!!!! i mieszkanko przytulne :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszedł super komplet,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z tym ubraniem dla fotela, powinnam zrobić to samo ze swoim, bo tylko stoi i straszy w pracowni, a na ten Twój aż przyjemnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje straszyło spory czas, na szczęście jakoś się zebrałam:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger