niedziela, czerwca 24, 2012

Ludowo, Lodowo, pierożkowo...tuż przed wakacjami

Witajcie,
wczoraj udało mi się zakończyć robienie klasowej niespodzianki, którą pokażę po rozdaniu. Sprawozdania powoli też odhaczam w notesie..uff, to nie był łatwy rok, ale wiem, że bywały gorsze więc nie będę narzekać.
Na chwilkę odwiedziłam wczoraj ikeowski sklepik i zakupiłam butelkę, którą podpatrzyłam u jednej z naszych koleżanek. Hmm, wydaje się, że mleko z niej smakuje jakoś inaczej, lepiej.
Od razu przypomniały mi się czasy dzieciństwa, kiedy to mleko i śmietana były butelkowane. A jak dzieciństwo to naszło mnie na zrobienie lodów waniliowych i pierożków. Przepis na pierożki rodzinne wrzuciłam na drugiego bloga.




Przepis na lody zaczerpnęłam z tej strony


Odkryłam też w sklepiku bardzo fajne pasiaste materiały w pastelowe kolorki, za pewne wykorzystam je za niedługo, wiem, że też ktoś bardzo czeka na moją torbę:)))


A dziś z rana zrobiłam bransoletkę- ot tak na ludowo wyszło, myślę, ze do białej sukienki jak znalazł:)


Kończę kwieciście i muzycznie...



Pozdrawiam
Agea

29 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka! Wręcz woła o lato :) Pozdr, ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczuliła mnie ta butelka z mlekiem;) Jak od gospodarza ze wsi za dawnych lat...
    Miłej niedzieli
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, mi jeszcze kojarzy się z filmem "Nie lubię poniedziałku"

      Usuń
  3. Zaczęłaś bardo smakowicie , ale oczy ucieszyła tez bransoletka i kwiatuszki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam kogoś ucieszyć:)

      Usuń
  4. Ostatnio w wielu miejscach (nie blogowych) natykam się na mleko w butelkach, tak jakbyśmy tęskniła za czasami dzieciństwa... Piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pierogi to bym chętnie zjadła... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszności - z lodami muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierożki, lody, mleczko, pachnące kwiatuszki, modna bransoletka, a to wszystko przy piosence :) tylko moja ciekawość nie została niezaspokojona, bo z niecierpliwością będę czekać na to co powstanie z tych ślicznych paseczków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Butelka wygląda obiecująco :D
    Materiały są śliczne, bransoletka również.
    Aguś oby do piątku :D moja siostra nie może się już doczekać :)
    pozdrawiam i życzę aby ten ostatni tydzień był bezstresowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, oby do piątku, to jedne z najcięższych dni w szkole:)

      Usuń
  9. Może kiedyś spróbuję zrobić sama pierożki ale jak na razie nie jestem tak odważna;) jestem dopiero na etapie ogórków małosolnych;) a mleko z takiej buteleczki naprawdę jest smaaaczne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierożki nie są trudne:) polecam:)

      Usuń
  10. Super pierożki,cikawe jak smakują?myśle że kiedyś skosztuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale smakowicie u ciebie, moze sama spróbuje zrobić lody?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uhmmm, ale pysznie dziś u Ciebie! Butelka na mleko mnie też przenosi pamięcią w czasy dzieciństwa :-)
    Bransoletka cudo!

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Lato,lato śpiewałam na akademii na zakończenie roku szk.Oczywiście dawno temu:)))Wszystkie Twoje zdjęcia wskazują,że lato się zbliża.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, już blisko do upragnionych wakacji:)

      Usuń
  14. Butelki pamiętam:) Tradycyjnie już narobiłaś mi smaka. A ta piosenka nieodzownie kojarzy mi się z moimi dziecięcymi wakacjami. Te wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger