poniedziałek, 11 czerwca 2012

Karteczna na 75

Tyle latek będzie za niedługo obchodziła moja cioteczka, niestety nie będę mogła uczestniczyć w rodzinnym spotkaniu, więc na razie poślę skromną karteczkę. Ostatnio jakoś minimalizm panuje w moim scrapowaniu. 
Ale może wakacje spowodują otwarcie na różnorodność form i kolorów. Przede mną m.in. wykorzystanie meteopakietu, który to przez zimę i wiosnę wylegiwał się na balkonie, a teraz jeszcze pogrążony jest we śnie zamrażalki. Hmm, ciekawe co tam z niego zostanie - przed mrożeniem wyglądał tak.
No nic, karteczka przedstawia się tak



 Lubię kwiatki i nie mogę się powstrzymać, ostatnio na Pradze wypatrzyłam piwonie, tym razem ciut jaśniejsze niż te ostatnio, tyle w nich delikatności i uroku...


W maju odkryłam przepis na murzynka, pomyślałam że można by z niego skorzystać kolejny raz tym razem podczas odwiedzin rodzinki, dekorację zrobiłam ze swoją chrześniaczką:)
- nie mogło więc zabraknąć różu i fioletu -


a po południu spacerek, gofry...oj było miło, ciepło...

więcej zdjęć wstawiłam tu

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

14 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię taki minimalizm więc ta kartka podoba mi się podwójnie. Piękna pamiątka. Jak będziesz ciągle pokazywać takie łakocie to mi chyba przybędzie tu i ówdzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, ale czasami z tym robieniem łakoci nie mogę się powstrzymać:)

      Usuń
  2. Urocza karteczka, a piwonie sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna karteczka w slicznych kolorach, w pierwszej chwili pomyślałam że to własnie te piwonie były kolorystyczną inspiracją;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, delikatna i pięknie wykończona :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest idealna..ja wolę takie nieprzeładowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka delikatna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka!
    Ach piwonie, kojarzą mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...