piątek, czerwca 22, 2012

Dla Tatka

Już jutro dzień Tatka, z tej okazji posłałam karteczkę, wiem, że dotarła więc dziś będę mogła już pokazać.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda tak się zmienia, jeden dzień upał, później deszcze, burze...istne szaleństwo. Ciekawe jaka pogoda przypadnie na Zakończenie Roku. Tu co roku różnie - od porannej ulewy do południowej duchoty. Pozostał jeszcze tydzień zajęć, mogłoby się wydawać, że tak naprawdę tydzień luzu...ale nie w moim przypadku. Od strony wychowawcy to naprawdę dużo także papierkowej pracy, stosy sprawozdań... 
Wymyśliłam jeszcze niespodziankę dla swojej klasy, ale o tym na razie cichosza, pokażę zaraz po zakończeniu szkoły.
A dziś karteczka dla tateczka



Pochwalę się jeszcze niespodziankami jakimi otrzymałam w tym tygodniu. 
Zostałam wylosowana u Oli prowadzącej bloga Szyj dobrze i wygrałam piękne, pachnące magnolią patchworkowe serducho


A od Asi i Nelly naszyjniki, dziś jeden z nich - Dziękuję dziewczyny


Z tą pogodą to różnie ostatnio bywa, więc pomyślałam wczoraj, że kupię radosne kwiatki


 i wiecie, właśnie wczoraj zaświeciło słoneczko.
Nie mogłam się też powstrzymać i kupiłam ulubione maliny, trochę jagód i wyjątkowo soczyste czereśnie:)
jak dobrze, że mamy już lato...


Na koniec coś dla tatka, czyli męskie granie...



Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

24 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo fajna ta kartka i gratuluję wygranych :-).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna katreczka!!! ach te sezonowe owoce...pyszności;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och tak, trzeba korzystać teraz z darów natury:)

      Usuń
  3. Karteczka świetna:) Co do zakońćzenia roku to mi też kojarzy się tylko z papierkową robotą...nie wiem czemu bo już nie pracuję...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka na prawdę bardzo ładna :) stylowa ;D i już jestem ciekawa co to za niespodzianka dla klasy ;p a u mnie zabawa w 11 pytań do której Cię zaprosiłam :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam o zabawie, muszę się tylko jakoś zebrać:)

      Usuń
  5. Śliczna karteczka, na pewno ucieszy Tatę :) A prezenty też piękne! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tatę udało się zadowolić wcześniej (otrzymał rożen swoich marzeń) tak, że jutro tylko życzenia.
    Twoja kartka jest cudowna.
    Nie mogę się doczekać zakończenia roku. Pogoda w łódzkiem równie fatalna. Dzieciaki nie mogą się wybiegać i kiszą się w sali, co zaczyna przypominać ul sześciolatów.
    Zostały mi tylko prezenciki, bo dzisiaj odbyłam Święto Rodziny.
    Na szczęście prawie całą dokumentację mam za sobą.
    Pozdrówki i pogłaskania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, oj tak przyszły tydzień mógłby być momentami bardziej słoneczny, zwłaszcza, że czeka mnie jeszcze wycieczka i spacer na obiecane lody:)
      Szkoda tylko, że te dokumenty same się nie napiszą:)

      Usuń
  7. śliczna karteczka i świetny ta wycinanka balon, połączony z koszem sznurkiem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nergal wymiata w tym numerze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, a prezenty cudne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny u mnie! Kartka dla tatka jest piękna i piękne prezenty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również dziękuję za odwiedziny i mile słowa:)

      Usuń
  11. Kartka świetna, a dodatkowo przypomniała mi, że jak byłam mała to zawsze marzyłam o locie balonem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger