sobota, 2 czerwca 2012

Chwila relaksu

Gdyby nie soboty, to nie wiem co by ze mną było. A tak chociaż można odetchnąć i złapać oddech na przyszły tydzień.  Po radach i zebraniach malutkie lenistwo jest mi potrzebne.
Słodkie kolorowe niespodzianki wywołały uśmiech na twarzyczkach dzieciaków, a przy okazji radością było zajęcie I miejsca w międzyklasowych zawodach sportowych. Hurra
Hmmm, teraz moja dzisiejsza chwila zapomnienia...


Kiciuś jest mistrzem w leniuchowaniu


Wczoraj wieczorkiem uszyłam pierwszego misiowego stworka



 Zapraszam Was na króciutki spacer po mazurskiej plaży nad jeziorem Tajty


I jeszcze coś dla ucha


PS. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, które umieszczacie w komentarzach...

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

11 komentarzy:

  1. Też tak myślę, weekend to czas, gdy w końcu można zwolnić... :) Gratuluję debiutu, śliczny miś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to cudowne mieć tak wspaniały talent manualny i zapał do tworzenia "czegoś z niczego" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ świetne ubranko ma ten miś, cały jest fantastyczny!! dla mnie każdy dzien taki sam...wciąż w biegu...relaks...tak po 22;))) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny misio Krzysio :D
    Taki stan znam, moja siostra w piątek pada na twarz. No cóż praca nauczyciela to ciężki kawałek chleba.
    Oby do wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam sobotnie i niedzielne poranki ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy miś!! :-) jako nauczycielka zasłużyłaś na medal!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super relaksik... Niby nic - ale książka i kawa to jest to co misie lubią najbardziej ;))) Co do misia - słodki! Też mam w planach takiego uszyć, ale na razie jeszcze plany nie doszły do skutku... ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, takie soboty są niezbędne :) Moja co prawda była pracowita ale kiedyś sobie odrobię ! :)
    Dziękują za przypomnienie tego kawałka ! Będę go puszczać codziennie rano ! :>
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcie z plaży :)
    Pięne są Twoje prace, cudne kolory i pięknie uszyte. A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...