czwartek, maja 10, 2012

Za co kocham maj...

Maj to wyjątkowy miesiąc, unosi się wtedy tyle zapachów, kolory są takie soczyste. Nad ranem słychać śpiew ptaków, po południu przygrzewa słońce, a wieczorem wszystko cichnie. Gdyby tak móc nie pracować...Leżeć w trawie, liczyć chmury...było by cudnie.
Na szczęście kwitną teraz bzy, konwalie...a też bardzo cieszy:)

Już niedługo piękne święto, z tej okazji przygotowałam dla maminek małe notesikowe upominki, mam nadzieję, że się spodobają:)







 Coś do zanucenia

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
małym balkonowym ogródku

22 komentarze:

  1. Pomysł na prezent wspaniały...cudowne notesiki;)) niestety u mnie i bzy i konwalie przekwitły, ale zdążyłam nacieszyć się ich zapachem;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja się cieszę pięknym zapachem konwalii :D kupiłam sobie bukiecik (niestety nie posiadam działeczki wiec musiałam zakupić :( ) i w pracy mi pięknie pachniało a teraz cudnie pachnie w mieszkaniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak...mak to idealny miesiąc do (za)kochania :) Śliczne zdjęcia i przecudne notatniki! Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. notesiki piękne,konwalie pachnące i cudowna muzyka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Kochana! Ja myślę, że Mamuśki będą zachwycone prezentami od Ciebie:)
    Cudne notesiki!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny, romantyczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne notesy! Zachwyciły mnie Twoje zdjęcia - na pewno zostanę tu na dłużej;)

    Miło mi, że dołączyłaś do mojego candy - mogłam dzięki temu trafić do Ciebie - trzymam kciuki za losowanie;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Upominki śliczne :)
    Majowe , pachnące kwiatki sprawiają , że chce się żyć !
    Śliczy blog . Dodaję do ulubionych :)
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ja też lubię maj za jego kolory, zapachy, śpiew ptaków...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notesy są przepiękne, bardzo kobiece, romantyczne... oczu od nich oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne prace i te zdjęcia ! miodzio !

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż tu czuje jak konwalie pachną, a notesy cudne, swietny prezent zmajstrowałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. ach bzy, konwalie...uwielbiam. a notesiki jakie cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kocham maj za konwalie, ale jeszcze za ogórki małosolne i za szparagi...

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ma szans, żeby się nie spodobały :) - są piękne ^^ i też uwielbiam maj za to wszystko...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też uwielbiam maj, bzy, konwalie i pierwszy rabarbar i truskawki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger