niedziela, 13 maja 2012

Przedpokojowo

Kolejny weekend minął tak szybko. Czy macie pomysł jak zatrzymać czas? Ach. Wróciliśmy z rodzinnych stron, udało mi się też spotkać z przyjaciółką i odwiedzić miejscowy targ. Ba, nawet wyszukałam dla siebie kilka małych skarbów. Ale o tym w najbliższych postach. 
Dziś bardzo króciutko, jakiś czas temu robiłam mały remoncik pokoju i kuchni, przedpokój pozostał bez zmian - kolor piaszczystej plaży nadal wpływa na mnie kojąco, więc nie chciałam tego zmieniać. Pomyślałam, że może dodam kilka nowych dekoracji i tak m.in. powstał napis Home w stylu marynistycznym. 
Słoneczko wyjątkowo mocno świeciło:)






Chciałam Wam też polecić przepis na bliny które są idealne na sobotnie lub niedzielne śniadanko.
Przepis babci Wandzi, oczywiście najlepiej smakują z domowym dżemikiem:)


Coś dla ucha


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam


17 komentarzy:

  1. Oj też bym chciała zatrzymać czas...Ładne masz dekoracje. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała zmiana a cieszy,wygląda super,dzięki za przepis na bliny,na pewno wypróbuję,pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie :) A te byliny... aż ślinka mi pociekła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy ten zegar z kukułką przemalowywałaś czy też masz w bieli. Moja babcia miał taki w brązie. Ciekawa jestem również, czy wytrzymujesz kukanie do 15 min. Swojego czasu miałam taką kukułkę w pokoju, w którym spałam. Obecnie pewnie być jej łepek ukręciłam, mimo miłości do ptaków.
    Ciepłe preferujesz klimaty.
    Pogłaskania dla kocia. Mam nadzieję, że w dorosłości odnalazł siebie. Ja z pierwszym kociem miałam poważne problemy po tym zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kukułeczka była oczywiście w brązach, nie mogłam się powstrzymać.hehe A kuka nam raz na rok, i wtedy oczywiście udajemy zdziwionych:)
      Kiciuś ma się dobrze, nadal rozrabia, tym razem podobają mu się wiszące ramki i obrazy - czyli zajmuje się dekoracją ścian.hehe

      Usuń
  5. też mam ochotę na taką szafkę na buciki - białą, zdaje sie, że z Ikea ? zegar z kukułką obłęd !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dekoracje :)
    I wstyd się przyznać , ale pierwszy raz słyszę o blinach ! Muszę koniecznie spróbować.
    Dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nastrojowy ten twój przedpokój i naprawdę ma plażowy charakter. Pomysłowe dekoracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nastrojowy ten przedpokój i ma naprawdę plażowy charakter. Pomysłowe ozdoby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety recepty na zatrzymanie czasu nie posiadam;((( a też by sie przydała!!! doba jest zdecydowanie za krótka...cudowny pomysł na przedpokój...świeżutki,letni...super;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ozdobione a bliny uwielbiam ... pyszota

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny efekt :-) notesy z poprzedniego posta - REWELACYJNE!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zatrzymać czas, żeby to było takie proste. A może to nie czas tylko my się gdzieś spieszymy? Przedpokój bardzo fajny. Też lubię te kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne! :) wpadaj do mnie :) http://ciasteczkanisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...