niedziela, 6 maja 2012

Idę na taras wracam zaraz...

Co prawda jakiś czas temu robiłam balkonowe porządki, jednak wystawianie farby na balkon w trakcie malowania spowodowało, że musiałam jeszcze raz to wszystko ogarnąć. Na szczęście roślinki przeżyły i mają się dobrze, niektóre nawet z nasionek przeistoczyły się w coś zielonego - ponieważ była to mieszanka tak naprawdę czeka mnie niespodzianka:)






Chwila relaksu jak najbardziej wskazana, bo przede mną tydzień pracy i to wcale nie lekkiej
Chciałam Wam też polecić wspaniały przepis na Murzynka, ciastko wyszło na prawdę pyszne:)


Kończę posta muzycznie i romantycznie



Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

19 komentarzy:

  1. Oj chciałoby się poleniuchować na twoim balkonie:) A te wszystkie rośliny tak pięknie wyglądają, że chyba namówię mamę abyśmy zrobiły coś w tym stylu na tarasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) i lawenda kwitnie. jak o nią dbasz ? bo mi na balkonie w słońcu schnie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie stoi w lekko zacienionym miejscu, w południe docierają do niej promienie przez luksfery, ale czasami zdarza się jej opaść - na szczęście odradza się po podlaniu:)

      Usuń
  3. Zazdroszczę takiego tarasu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie...super miejsce, którego zazdroszczę!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny taras:) mojemu daleko do twojego, choć swoje zioła też hoduję - cebulkę, miętę, bazylię i takie tam... a i mam stokrotkę poświąteczną jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Balkonowo-niespodziankowo-pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taras to na razie moje marzenie. A Twój jest piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie lawenda...obowiązkowo :-) ale powiało słodkim lenistwem i relaksem...oj umiesz klimat stworzyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamiast pod trzema postami bedzie pod jednym:wybaczysz???
    No więc tak...zasłony niebieskie fantastyczne...wanek w białej ramie baaardzo pomysłowy i taki w morskim klimacie:) Balkonik masz fantastyczny:ja kupiłam mieszankę miałam wysiać w kwietniu ale zapomniałam i nie mam niespodzianki:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieszaki fantastyczne...zerknę ta tutek i spróbuję coś zrobić....są świetne:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym mieć taki balkon, chciałabym umieć się zrelaksować. Niestety moje zmartwienia chodzą za mną wszędzie :/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko przepiękne ! Rośliny widać tętnią życiem. A murzynkiem narobiłaś mi smaka na słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zdjęcia są zawsze takie pozytywne i naładowane energią, że nie mogę oczu oderwać. A Twój blog kojarzy mi się pastelowo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, świeżo i smacznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie u Ciebie ^^
    dziękuję za odwiedziny w swoim zakątku, wpadam z rewizytą - i z pewnością będę tu zaglądać regularnie ^^ stworzyłaś wspaniałe miejsce, pełne piękna i inspiracji.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham wszelkie kwiatki i roślinki,więc Twój taras bardzo mi się podoba!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ja Ci zazdroszę, że masz czas na pielęgnację tych wszystkich roślinek! i że masz gdzie je ustawiać:) może i ja za jakieś dwa latka będę prezentować swoje okazy na moim tarasie:D a w tej chwili podziwam Twoje cudeńka i jestem pełna zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie :) Lubię zieleń. Odnowiony pokoik i post z konwaliami majowymi bardzo mi się podobją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...