sobota, 26 maja 2012

Maminkowy Dzień

Witajcie,
wróciłam wczoraj z Zielonej Szkoły. Pogoda dopisała, było na prawdę ciepło, słonecznie, powiało już latem. W następnym poście ukażę Wam co mnie zauroczyło podczas wyjazdu:)
A dziś mamy Dzień Mamy, więc nie może zabraknąć i u mnie małego akcentu.


Notesiki już maminki otrzymały:) Malutkie, delikatne i pastelowe:)
Przesyłam jeszcze dziś buziaki i uściski:)

Ostatnio wykonałam również notesik dla pewnej kobietki, która w najbliższych dniach będzie obchodzić swoje imieniny - Wszystkiego najlepszego Marto...
Niestety niechcący skasowałam z karty zdjęcia i mogę Wam pokazać tylko jego małą część.


Robiłam w domku małe porządki toaletowe i stwierdziłam, że to dobry moment aby zrecyklingować wcześniej uzbierane buteleczki po kosmetykach, które już dawno się skończyły. Szkoda mi było ich wyrzucić więc je odmieniłam. Użyłam grafik od Malowanego Kokonu, zachęcam Was odwiedzin i jednocześnie dziękuję za ich udostępnienie:)
Moje małe domowe SPA


 Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam gromadzić różne zapachy, które zażywam w zależności od mojego nastroju. Od kilku lat poszukiwałam jednego i wiecie, udało się. 
6 lat poszukiwań zakończyło się sukcesem...czasami warto się nie poddawać...


A Wy, jakie zapachy najbardziej lubicie?

Na koniec pochwalę się miłą niespodzianką jaka czekała na mnie po powrocie z wyjazdu. Otrzymałam pięknie zapakowaną paczuszkę z wygraną candy u Robię to co lubię.
 Dziękuję mocno Jagodo:)
Wszystkie to co lubię najbardziej...

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poscie pisałam

9 komentarzy:

  1. Super że wyjazd się udał;) gratuluję wygranej, prezenty cudowne!!! notesiki sliczne, jak zawsze!!! A tego spa to troszkę Ci zazdroszczę;)) choć i tak nie mam na takie rzeczy czasu;(( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent. Butelki również bardzo mi się podobają. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, że przesyłka dotarła i że cukiereczki Ci się podobają:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapatrzyłam się na pierwsze zdjęcie...
    Jest w nim delikatny uśmiech, ciepło oddechu ... miłość

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co widoczne na zdjęciach załączonych do tego posta wygląda cudnie i na pewno prawie każda rzecz tak też pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też lubie gromadzic zapachy, a Ty do tego pięknie pokazujesz to co robisz ,no i ten notatnik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...