poniedziałek, maja 28, 2012

Szaleństwa Pana Kota

Dzisiejszy post będzie wyjątkowy koci. Szaleństwa kiciusia nie mają końca, nie tak dawno bo w piątek nie można było prawie otworzyć drzwi do domu bo wszystko co było w szafie na jednej z półek zostało dokładnie opróżnione. Ostatnimi czasy obrazki i ramki dziwnie zmieniają swoje położenie, wianki wiszące na ścianie znajdują się pod stołem a gry w  komputerze same się uruchamiają. 
Miejmy nadzieję, że jednak z tego wyrośnie...
Bywają też chwile spokoju

 Ale jak na razie jest tak:


i tak


i tak



Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam:)

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

14 komentarzy:

  1. Fajny ten kiciuś :)
    Moja kicia szaleje na wiosnę. Teraz codziennie budzi się o 2 w nocy i miauczy mi nad uchem przez co najmniej dwie godziny zanim zwlokę się z łóżka, żeby ją wypuścić na dwór. Ma już ponad dwa lata, a jeszcze się jej wygłupy trzymają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie 1,3,5 nad rano, albo w nocy (budząc się nie wiem, czy to noc czy dzień) - codziennie...

      Usuń
  2. Piękny kot. Jestem psiarą, ale piękne koty podziwiam zawsze.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :))fajne kocisko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny, taki puszysty :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękności ! :)
    Każdy w młodym wieku musi sie wyszlaeć , no nie ?
    To i kotu się należy ! hihihi :D
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny!! Ja również mam nadzieje, że mój kot wyrośnie z psot :) Póki co razem z moją córcią skutecznie dokazują i wymyślają coraz to nowe zabawy :)) nie zawsze są one fajne i miłe, bo prędzej czy później, któreś z nich ucieka hihihi :)) I przyznać muszę, że tylko dzięki kotu moja mała zaczęła robić kupkę do nocnika :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A koty od tego są żeby ustawiać wszystko po swojemu;) CUDNY jest ten przystojniaka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli z kotem wszystko w porządku:)) Pozdrawiam Was ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger