sobota, maja 19, 2012

Jak dobrze, że dziś sobota:)

Nie wiem jak Wy, ale Ja bardzo na nią czekałam. Miałam w planach dokończenie kilu rzeczy, które rozpoczęłam a na które w trakcie tygodnia nie mam tak naprawdę czasu.
Jak wcześniej pisałam odwiedziłam niedawno pchli targ, chodziliśmy z rodzinką, ja oczywiście z nastawieniem, że nie wyjdę jak nie znajdę. I znalazłam i to nie tylko Ja, ale pomocnicy również.
Jak dobrze, że ich mam...
Cztery buteleczki i wielki wiklinowy koszyk.
Po małych odświeżeniu mogę się nimi nacieszyć:)
Słoneczko dziś świeciło, skorzystałam z okazji i wybrałam się z kiciusiem na spacer, i znalazłam coś zielonego...


 Koszyk wiklinowy odziałam w błękitno-biały wkład, a że mam w domu jeszcze kilka starych wieszaków, odnowiłam kolejny z nich. Wybieliłam również łazienkowy pojemnik na SPA-mowe dodatki:)



 Chodził mi po głowie jeszcze pomysł zmiany wnętrza ramy obrazu, który wisiał w przedpokoju.
Dziś skoro świt natchnęło mnie na serca, które wycięłam ze starych książek, miały być unicestwione, chociaż troszeczkę je ocaliłam:)
Pod nimi błękitny materiał w delikatne białe paseczki:)
Tu obraz jeszcze przed powieszeniem...


Można czytać...
Ostatnio po głowie chodziła mi piosenka

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

21 komentarzy:

  1. pięknie :)
    fajny pomysł na obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże ja nawet w sobotę i niedzielę pracuję. Wredny zawód nauczycielski. Największemu wrogowi bym nie życzyła.
    Piękne znaleziska dokonaliście z kiciusiem i pięknie wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zaraz czeka praca za dnia i w nocy, czyli szkolna wycieczka:( :)

      Usuń
  3. Och, ten drugi kolaż zdjęciowy idealny na pozytywnie nastrajającą tapetę gdzieś do miłego domowego kącika :)))) Łazienkowy kącik świetny! A obrazek serduszkowy też mi się zamarzył, jak zobaczyłam Twój... :) Pozdrowienia ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca! Obrazek z serduszkami - rewelacja! a pojemniczek na akcesoria do łazienki prawdziwe cudeńko! A tak poza tym to bardzo lubię czytać Twoje posty i oglądać zdjęcia - wszystko jest takie świeże, wiosenne i pełne energii:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krótka, ja również lubię do Ciebie zaglądać:)

      Usuń
  5. Pomysł na obrazek z serduszkami, rewelacja!!! butle super zdobycz,co do koszy...ja nie mam ich nigdy dośc;))) miłego dnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolorystyka, cudny wieszaczek, a obraz pierwsza klasa .... pozdrawiam i zycze miłej niedzieli....

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko to tak ładnie zrobiłaś, piękna kolorystyka, a serducha to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy bardzo udane, a obrazek bardzo pomysłowy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne znaleziska, wszystko pięknie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak to dobrze, że dzisiaj niedziela! :)

    PS. U - wiel - biam tą piosenkę w tym wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam do Ciebie zaglądc^^
    masz genialne pomysły i jakbym miała już swój własny malutki kącik na pewno bym go urządziła w podobnym stylu ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie Cię natchnęło!!! Ramka z sercami to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja pomysłowość i wyobraźnia chyba nie ma granic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger