środa, 30 maja 2012

Imieninowo i dziewczęco

Wracając dziś z pracy, napotkałam starszą Panią, która sprzedawała kwiaty, nie mogłam się oprzeć.
O ile wcześniej kiciuś ich nie skosztuje to pączki pewnie rozkwitną a w domku uniesie się zapach, który bardzo lubię.

Koniec maja to czas kiedy moja maminka obchodzi swoje imieniny, niestety tym razem nie możemy zawitać w rodzinne strony, więc postanowiłam wykonać chociaż karteczkę, wiem, że już dotarła a więc mogę ją pokazać:)



Już za niedługo Dzień Dziecka, również z tej okazji uszyłam ubranko na albumik do zdjęć, mam nadzieję, że małej kobietce przypadnie do gustu.



kończę muzycznie


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

9 komentarzy:

  1. Kartka z pewnością mamie przypadnie do gustu :)
    A z tym ubrankiem na album - pomysłowo :)
    Dobrej nocy,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka kochanie :D wiesz chciałabym mieć taką córkę jak Ty :*
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiaty rosną pod oknami w moim domu rodzinnym, są naprawdę piękne...:)
    Karteczka piękna, z pewnością mamie się podobała...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwonie piękne są poprostu! Album pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny albumik i karteczka, tez lubie kwiatki w mieszkaniu, zapraszam na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  6. :) piękne prace i ten kwiat... zapach będzie niesamowity. niech tylko rozkwitnie:)
    zapraszam na niespodziankę:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Albumem jestem zachwycona no i te piwonie!

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, ale obłędne prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...