czwartek, maja 31, 2012

Dzień Dziecka

Dzień Dziecka już jutro, pomyślałam, że moim szkolnym dzieciakom miło by było gdybym obdarowała je chociaż czymś małym i słodkim...
Padło na lizaki i nagle przyszło mi do głowy, że można by je jakoś przyozdobić. 
Mam nadzieję, że jutro wywołam uśmiech na ich twarzyczkach:)




A pączki piwonii już rozkwitają...

Z okazji Dnia Dziecka również i Wam wszystkim
życzę wszystkiego najlepszego
- jeśli macie ochotę możecie zatańczyć -
- utwór sprawdzony, działa nawet na najbardziej zaspane dzieciaki w szkole -
no i zawsze jest śmiesznie...


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam
o maminkowej kartce i albumie dla małej kobietki

18 komentarzy:

  1. To takie sympatyczne:) Chciałabym mieć w podstawówce czy gimnazjum takich nauczycieli:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki na pewno się ucieszą! Taka pani nauczycielka to skarb!:) Piękne peonie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    A muzyka - znana i fajna!

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziutkie lizaczki :)
    uwielbiam piwonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo z tymi prezentami :) Ja swoim "dzieciom" Dnia Dziecka nie zrobię, bo się z materiałem ledwo wyrabiam, a za tydzień lekcje przepadną...
    U mnie piwonie dziś jeszcze były tylko małymi kulkami, myślę, że jutro pokażą się już jako kolorowe rozwinięte płatki. Uwielbiam ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł! :) Dzieciaki na pewno będą zachwycone! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na mojej twarzy uśmiech się pojawił od samego patrzenia na fotki, dzieciaki oszaleją ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł ,ale się dzieciaki ucieszą :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, dzieciaki na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudnie wyglądają te lizaczki :) słodkie ze słodką zawartością - mniam !

    OdpowiedzUsuń
  11. I to nie takie zwykłe lizaki, pieknie zapakowane!!! swietny pomysł!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieciaczki na pewno ucieszą się z prezentu, piwonia slicznie rozkwita

    OdpowiedzUsuń
  13. miły pomysł ^^ a piosenka - hehe - swego czasu mój pierworodny katował nas nią non-stop :D - "mamusiu, ołimołe!" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takiego "małego co nieco" to i ja bym się bardzo ucieszyła :)
    Dzieciaczkom na pewno przypadło do gustu ;)
    Miłego dzionka,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. urocza niespodzianka, dzieciaczki na pewno będą zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale z Cb dobra duszyczka :)Dzieciaki pewnie będą mile zaskoczone :))

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuje za odwiedziny, jak tu przyjemnie u Ciebie i te pastele!, piwonia cudna w pieknym kolorze, moja niestety nie zakwitła, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger