niedziela, 1 kwietnia 2012

Wielkanocno i karteczkowo

Witajcie,
najwyższy czas na wykonanie i wysłanie świątecznych kart. W tym roku jakoś wolno mi to szło, na szczęście udało się stworzyć chociaż kilka sztuk. Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda był tak zmienna, że aż strach było wyjść z domu: deszcz, śnieg, grad, wiatr, słońce... na szczęście ostatnie godzinki dały już tylko słońce.
Jakiś czas temu ogłosiłam wyniki candy, niestety nie zgłosiła się do mnie jeszcze główna zwyciężczyni - więc w najbliższych dniach przeprowadzę kolejne losowanie.
Przez te kilka dni udało mi się nawet coś uszyć ale o tym w następnym poście a dziś będzie wyjątkowo scrapowo.








Wyszło troszkę skromnie:)
I jeszcze jedna urodzinowa karteczka


Moje drogie w weekend nie zabrakło też słodkości, dziewczyny zapraszam na szarlotkę,
przepis wrzuciłam tu

Ciasto jest pyszne, po wyjęciu z lodówki posypuję cukrem pudrem i wkładam na kilka sekund do mikrofali  - jest po prostu boskie -

Na koniec przydałoby się coś dla ucha


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam

14 komentarzy:

  1. Urocze i delikatne karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki :) Moje już pofruneły w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nie miałam serca do kartek wielkanocnych Twoje są świetne :-) a szarlotkę muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Wręcz idealne, takie nie zbyt nachalne, ale akcentują święta - czyli moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, mało skomplikowane a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki! Najważniejsze że zrobione własnoręcznie, tym bardziej ucieszą obdarowanych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki! Jednak prostota jest zawsze w modzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te skromne kartki. Sama tez robię takie właśnie- skromne i bez przepychu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki idealne..lubię takie skromne:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne karteczki, delikatne, eleganckie...śliczne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, czysta forma to coś co lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo śliczne karteczki :) http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...