piątek, 6 kwietnia 2012

Świąteczne wypieki

Witajcie,
jak u Was przebiegają przygotowania do świąt?
Ja upiekłam dziś trzy słodkości, od 7 rano w kuchni unosił się zapach pieczonych jabłek i śliwek. 
Było bardzo ciepło i słodko. 
Zdążyłam wczoraj uszyć cztery okrycia na krzesła, które pokażę zaraz po świętach - będzie beżowo - błękitnie i biało - ostatnio to połączenie barw mnie zauroczyło. Zrobiłam też małe wiosenne porządki na blogu. Mam nadzieję, że nowa szata graficzna przypadnie Wam do gustu:)




A jakie słodkości zagoszczą u Was?

Wszystkim odwiedzającym życzę radosnych Świąt i pogodnego wiosennego nastroju:)

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

17 komentarzy:

  1. Pycha! :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy image świetny:) Wypieki wyglądają smakowicie i biel+błękit+beż które chyba widziałam w tle też:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasność zagościła na Twym blogu :D
    Smacznie wyglądają Twoje słodkości. Ja nic nie planowałam, bo moja mama poszalała i popiekła tyle, że szok. My znów walczymy z wirusami i gorączką, także życzę Tobie oraz Twojej rodzinie zdrowia, radości i spokoju. Niech zmartwychwstały Pan przyniesie Wam wiele łask :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych,wesolych Swiat:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne wypieki :) Ja ze względu na wyjazdy w święta, piekę tylko Panią Walewską :)
    Wspaniałych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie
    abyście na co dzień przeżywali swoje własne święto 'zmartwychwstania'
    poprzez odradzanie się w waszych sercach miłości do najbliższych oraz wiarę w potęgę i trwałość uczucia.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci dużo radości podczas tych Świąt :) 3 słodkości... świetny wynik :D (u mnie... wszystkie ciasta kupione)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze świąteczne życzenia! Spokoju, radości oraz wielu cudnych chwil spędzonych z najbliższymi :)
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrowych spokojnych świąt i oddechu od codzienny spraw:)
    Wesołego Alleluja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci radosnych świąt i spędzonych w gronie Rodziny :) . Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy spędzonych w gronie najbliższych.
    Lidka-Lilka
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomaleńku przez podwórze Idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki... Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z okazji świąt wielkanocnych życzę wszystkiego tego,
    co od Boga pochodzi, oby skrzydła wiary przykryły
    kamienie zwątpienia i uniosły serca ponad przemijanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych i Wyjątkowych Świąt
    spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypieki wyglądają przesmacznie!
    Moje wypieki świąteczne właśnie dzisiaj zostały zjedzone co do okruszka, także na długo starczyło biorąc pod uwagę, że codziennie każdy domownik zjadłam pozostałość ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (na candy urodzinowe!) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...