niedziela, kwietnia 22, 2012

Ktoś tu ma imieniny

Dziś mężuś obchodzi imieninki z tej oto okazji wypróbowałam nowy przepis na muffinki. Wyszło słodziutko a to za sprawą lukru. Nie mogłam się powstrzymać - mimo iż w planach miałam przejście na jakąś małą dietę.


Nie udaje się, bo jest tyle dobrych rzeczy, które można zrobić. Wczoraj wykorzystałam też przepis na pizzę, którą zrobiła kiedyś sąsiadka dla naszej rodzinki. 
Zapragnęłam mieć przepis i mam.


Za oknem słoneczko, kwiatki na balkonie rosną sobie powolutku. Tydzień temu oprócz lawendy zakupiłam jeszcze jednego, niestety zbyt szybko pozbyłam się doniczki z nazwą i teraz nie wiem co mam.


Może ktoś podpowie?:) Przeszukałam internet i jeszcze nie udało mi się znaleźć.


W tym tygodniu na przekór temu co działo się w pracy ubrałam się w radosne kolory, 
a mój naszyjnik został dotknięty przez kilkanaście dzieci:)
Dziwne uczucie kiedy wszyscy chcą dotknąć coś co nosisz na sobie. 
Chociaż przez te kilka lat trochę się do tego przyzwyczaiłam:) 


Na koniec jeszcze dedykacja imieninowa dla mężusia:)



Pozdrawiam
Agea

w poprzednim poście pisałam o

20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Męża :) Zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow mufinki wyglądają smakowicie :) 100 lat dla mężusia hi hi
    a naszyjnik...brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. toż takie pyszność tu są :)
    pozdrawiam
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakołyki :) sama bym się chętnie skusiła, pizza wygląda apetycznie :)kwiatka niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękować za Wiedźmińskiego Vadera. Mężuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm.. zatem sto lat dla małżonka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia dla męża:) Pastele ładne..ja za różem nie jestem ale ten pudrowy odcień lubie nawet-sama miałam w tym kolorze sukienkę na drugi dzień wesela:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam śliniotok :D Chciałam tylko napisać , że u mnie z chudnięciem też problem ... uwielbiam kuchcić i piec ... mam teraz czas ... więc waga ;-) stoi i w dół ani rusz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie :q jaka pyszna pizza :( będę płakać :C
    Mężowi wszystkiego najlepszego i oby był dobrym mężem za takie pyszności ;)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kwiat to jaskier! najpiękniejszy :) ja zakupiłam pudrowy róż

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne życzenia dla męża:) Uwielbiam lukier a ten wygląda mega apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzenia dla ślubnej połowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mufiny wyśmienicie smakowite, az mu tu slinka cieknie, pizza napewno też, co do kwiatka to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudrowy róż to coś co lubię i ja. Nie dziwię się, że dzieci chciały dokładnie pooglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne różowe jaskry ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik jest w pięknym pudrowym różu, dlatego przyciąga oczęta. Zapraszam do siebie (blog o projektowaniu, szyciu itp) http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger