środa, marca 21, 2012

Wyniki candy

Właśnie wróciłam do domku po kolejnej wizycie u dentysty i jestem gotowa aby ogłosić wyniki mojego wiosennego candy:)
 Dziękuję wszystkim za zabawę i witam również nowych obserwatorów:)


Pragnę ogłosić iż zwyciężczynią została Edytta  
i to do niej powędruje ten oto notesik


Wśród obserwatorów zwyciężczynią została Renata Małek
do niej poleci malutki zielony podręczny notesik


I jeszcze jedno losowanie - dla odwiedzających i komentujących
zwyciężczynią została Justyna
do niej powędruje również malutki błękitny podręczny notesik


Dziewczyny, czekam na wasze dane adresowe do przyszłej środy pod adresem
agea.happiness@gmail.com

Pozdrawiam
Agea

24 komentarze:

  1. Gratuluję a Tobie Aguś dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Aguniu;)...pierwsza moja wygrana i tak wspaniała;) dziękuję bardzo,bardzo bardzo;) Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się i czekam na adresik:)

      Usuń
  3. gratuluję szczęściarom...
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te notesy, gratuluję Zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i na pocieszenie dla wszystkich przegranych zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Piękne wygrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn :)
    Dziękujemy za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Cudnie obdarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za zabawę i Gratuluję szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje dla dziewcyn

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie dziękuję :):)ogromnie się cieszę. Tak rozpocząć pierwszy dzień wiosny :) gratulacje dla Edyty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Il mio traduttore al momento non funziona quindi ti lascio solo un saluto! A presto, Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje notesiki są obłędne, no cóż nie poszczęściło się, dziękuję za miłą zabawe a zwyciężczyniom gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne cukiereczki ;)))
    gratuluje wygranym ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne nagrody:))))Gratuluję wygranym:)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę :) Piękne notesy... cóż, pozostaje mi pogratulować zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne notesiki, gratulacje !!! podrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za za zabawę i wiosennie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację wygranym! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger