poniedziałek, marca 19, 2012

Wiosna 2012

I dzień wiosny zbliża się dużymi krokami, już za dwa losowanie w moim Candy, zapraszam jeszcze tych, którzy nie mieli okazji zapisania się i tym, którzy z chęcią przygarną notesik. Dodatkowo przygotowałam dwa małe upominki, które rozlosuję wśród obserwatorów bloga i komentujących.


Troszkę mnie ostatnio nie było, zaatakował mnie straszny ból zęba, który uniemożliwił mi normalne funkcjonowanie. Niestety leczenie nie pomogło i teraz jestem już pozbawiona sławnej "ósemki" czyli zęba mądrości. Mam jednak nadzieję, że mimo jej braku będę cokolwiek mogła dalej szyć, scrapować...hehe
W międzyczasie starałam się jednak coś wytworzyć, po drodze był dzień kobiet, urodzinki męża, odwiedzinki u rodzinki



 Z okazji 33 urodzinek zaczęłam robić albumik dla męża ale ból zęba był tak wielki, że momentami nie mogłam zebrać myśli i przerwałam chwilowo - muszę jak najszybciej to naprawić...

Postawiono przede mną wyzwanie w postaci zestawu do dziecięcego pokoju, to nie wszystkie wytwory do kompletu, ponieważ rodzą się nowe pomysły...
dziś przedstawiam ich pierwszą część






Ten weekend był wyjątkowo ciepły i słoneczny, aż szkoda by było go spędzić tylko w domu. Dla kiciusia a  tym samym i dla nas rozpoczął się sezon spacerowy - mogłoby być tylko bardziej zielono...


I jeszcze dedykacja dla ukochanego, bo na ten albumik musi jeszcze chwilę poczekać

Pozdrawiam wszystkich
a w szczególności tych już bez "ósemki"

Agea

18 komentarzy:

  1. Komplecik wygląda fantastycznie;)album zapowiada się cudownie...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje, sama mam jutro wizytę u dentysty a tak się złozyło ze tego się boję, Komplecik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace jak zawsze u Ciebie !
    Pozdrawiam wiosennie ! :)
    Ja też właśnie kleje, wycinam itp.....:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet bardzo ładny, śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet do dziecięcego pokoju jest po prostu fantastyczny! A jeśli chodzi o ból zęba, to współczuję, wiem doskonale, co czujesz, bo mnie też boli :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie a ważka i ptasiorki ekstra

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia i śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawik do dziecięcego pokoju suuuper się zapowida..taki w moich klimatach...ja też wczoraj pomalowałam kobiałkę na błekit do córci pokoju...ale jeszcze nie wiem co w niej bedzie...Twoja aranżacja bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet i cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję przygody "zębowej". Mam nadzieje, że szybko się wszystko zagoi. Trzymam kciuki. I jak zawsze stworzyłaś same cudowności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne wszystko, mam nadzieję ze ból zeba minie szybko, wiem coś o tym niedawno tez tak miałam całą noc nie spałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiciuś świetny :D
    Aguś robisz świetne rzeczy i mam nadzieję, że już będziesz się dobrze czuła :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, ale u Ciebie wiosennie:) Ten komplecik dziecięcy uroczy:) a albumu już nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Załapałam się na szczególne pozdrowienia, w bólu ósemki łączę się z Tobą...też straciłam zębią mądrość:-)))

    Komplet piękny, ten puchaty kosz super!

    OdpowiedzUsuń
  15. mi na nowo ósemka zaczęła rosnąć i ledwo, ledwo jem :D
    piękne rzezy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczności :) zestaw do pokoju dziecięcego zapowiada się znakomicie :) pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger