środa, marca 07, 2012

Nasz Dzień

Z okazji Naszego Dnia życzę Nam samych szczęśliwości. 
Upiekłam już dziś czekoladowe muffinki, tego dnia nie powinniśmy sobie niczego żałować. 
Relaks jak najbardziej jest wskazany:)
Aby ubarwić ten dzień stwierdziłam, że dodam kilka drobnych ozdobnych elementów...




Dobra orzechowa herbatka...



 ciekawa książka również jest wskazana, znalazł ją na targowisku u starszej Pani, która sprzedaje książki:)
W chwilach zwątpienia lubię powracać do wydań Dale Carnegie, zawsze po przeczytaniu nabieram energii do działania. Pierwszy raz poznałam jego twórczość na zajęciach z komunikacji interpersonalnej, to był zdecydowanie dobrze spożytkowany czas.


A tu jeszcze w ręce wpadło mi takie wydanie książki... nie mogłam przejść obojętnie...

 A skoro już o przyjemnościach, posiadam w domku dwie miniaturkowe doniczki, które wcześniej były mieszkankiem dla roślinek akwariowych, dziś roślinki są oczywiście tam gdzie powinny a doniczki zostały, jedna z nich została już prze ze mnie spożytkowana:)


 Na koniec nie może zabraknąć czegoś dla ucha


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
okładkach na książki

23 komentarze:

  1. Ageo Tobie również wszystkiego najlepszego!!! Muffinki pychotka...zwariowałam na punkcie tej doniczki;) chyba kupię kilka roślinek akwariowych;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również wszystkiego dobrego :) Muffinki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ubóstwiam takie magiczne detale

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm muffinki wyglądają przepysznie i cudnie wygląda Twoja dbałość o detale :-) po prostu ślicznie
    Tobie też życzę wszystkiego dobrego z okazji naszego święta :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki wyglądają pysznie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj za taka babeczkę i herbatkę ...dałabym się dzisiaj posiekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to dobrze ujęłaś ...nasz dzień ... Szczerze mówiąc nie lubię dnia kobiet ... dla mnie wymuszone święto! Chciałabym mieć czas DLA SIEBIE a nie na odwiedzanie przez facetów ( bo u nas w rodzinie taki zwyczaj, każdy do każdej :D ) ...więc będzie kolejka do drzwi, JA będę myślała od rana co upiec ... i generalnie jak zwykle wieczorem padnę na pysk ;D Aaaaaaaa i najlepsze , że mój mąż będzie w tym czasie odwiedzał ;-) To taka wersja pesymistyczna ...
    Ale na pewno zrobię coś dla siebie i dlatego dziękuję Ci za posta!!! I ciepło pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, to życzę wytrwałości:))

      Usuń
  8. Pewnie,że jutro będziemy sobie sprawiać przyjemności!Tylko i wyłącznie.U Ciebie wszystko wygląda smakowicie!Miłego jutra!

    OdpowiedzUsuń
  9. To szczęście, że ta książka i doniczka trafiły do Ciebie, jak widzę znakomicie potrafisz je spożytkować. A babeczki wyglądaja przepysznie :) Dużo radości w Dniu Kobiet i nie tylko. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. To szczęście, że ta książka i doniczka trafiły do Ciebie, jak widzę znakomicie potrafisz je spożytkować. A babeczki wyglądaja przepysznie :) Dużo radości w Dniu Kobiet i nie tylko. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak żałuję,że ja czytam tą książkę w wydaniu elektronicznym na Kindle'u a nie w takim pięknym, starym wydaniu ... Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne książki i pyszne babeczki! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! Babeczki wyglądają smakowicie. Pomysł na świeczkę rewelacyjny! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkim babeczkom życzę wszystkiego najlepszego w tym niezwykłym dni. Mam nadzieję, że wszystkie poczujecie się dziś wyjątkowe :)

    Świetny zestaw - ciekawa książka, słodkie muffinki, pyszna herbatka... Coś dla oka, coś dla ucha... Nie wiem jak Wam, ale ja nie potrzebuję do szczęścia niczego więcej.

    I na koniec chciałam przyznać, że dopiero dziś odkryłam to miejsce, ale już wiem, że będę tu wracała bardzo często. Wszystkie blogi są świetne, ale tu chyba czuję się najlepiej :D Pozdrawiam gorąco Autorkę i życzę wielu pozytywnych inspiracji do opisania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się dołączam do zyczeń. Wszystkiego Naj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam mufinki, moc życzeń i prezentów w naszym dniu

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie zaciekawiła ta herbata orzechowa.
    Takiej jeszcze nie spotkałam :)
    I oczywiście dodaję życzenia od siebie:
    Wszystkiego Co Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo babeczek pociekła mi ślinka:) Witam po bardzo długiej przerwie, za którą gorąco przepraszam:( Cudnie zmieniony blog:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jak tu u ciebie Milutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pogardziłabym muffinką i dobrą herbatą ;) Wszystko bardzo apetyczne!

    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już za kilka dni!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger