poniedziałek, marca 26, 2012

Coś kociego i nie tylko

Dziś rzeczywiście będzie coś kociego, od pewno czasu po głowie chodził mi pomysł na legowisko dla naszego kocurka. Co prawda wcześniej posiadał swoją miejscówkę ale pomyślałam, że coś nowego też by się przydało. Na początku myślałam o zakupieniu starej drewnianej skrzynki, ale jak się okazało cena nie wiele odbiegała od nowej i tak udało mi się odnaleźć na allegro idealny rozmiar, który pasować będzie w koci zakątek. Jedyne co musiałam zrobić to wybielić, zrobić napis i uszyć poduchę. Zamierzenia się udały i dziś mogę już ją zaprezentować.





No dobrze, oprócz kociego wytworu przemalowałam coś jeszcze, chociaż wahałam się czy to uczynić,  klepsydra jednak została poddana skromnej metamorfozie. Nie mogło zabraknąć delikatnego elementu nadmorskiego, który jak na razie jeszcze mi się nie znudził:)
Wcześniej klepsydra wyglądała tak
 a tu już odmieniona



Słoneczko wyjątkowo mocno świeciło, niebo było idealnie błękitne i nie wiem jak u Was ale u mnie kwiatki pięknie rozkwitły i cieszą oko:)


jak dobrze, że jest już wiosna


Dwie paczuszki candy już wysłałam, czekam jeszcze tylko na dane od Edytty, mam nadzieję, że do środy się uda, jeśli jednak nie przeprowadzę kolejne losowanie:)

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

32 komentarze:

  1. Świetne legowisko, baaardzo gustowne i luksusowe!
    Dobrze, że mój Antoni już śpi, bo jakby zobaczył...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zaakceptował. To wspaniale, mnie się też podoba.Lubię elementy marynistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda...dobrze, że już wiosna... :) A posłanie dla kociaka rewelacja! I jeszcze ten podpis! Kociak wygląda na zadowolonego... :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne legowisko! Naprawdę musi być przemiłe dla kociaka :)
    Aczkolwiek muszę powiedzieć, że podziwiam samego zainteresowanego, ponieważ mój najstarszy kot nie lubi zmieniać miejsc - kupiłam piękne legowisko dla niej, żeby nie spała w starym twardym pudełku, to niestety, ale woli pudełko, a w legowisku śpią dwa maluchy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiciuś tak na prawdę śpi gdzie popadnie:) chociaż w ostatnim czasie częściej korzysta z legowiska:)

      Usuń
    2. u mnie swego czasu łóżka koło członków domu i kojce były puste, a w mieszkaniu stało chyba z 5 pudełek, które kociaki sobie zaadoptowały - na szczęście maluchy częściej śpią w kojcach i z ludźmi, a starsza kotka ma swoje jedno pudełko i nijak jestem w stanie ją przekonać co do zmiany legowiska na bardziej miękkie ;) ach te koty!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Prawie arystokrata z tego kota. Kącik bardzo przytulny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Legowisko wygląda jak łóżko :D Śliczne miejsce dla cudnego kotka :D Super!
    Pięknie na nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Legowisko niczym kocie łoże;) rewelacja...klepsydra - świetna metamorfoza;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hehe, o tak, gdyby tylko chciał spać w nocy:)

      Usuń
  9. Legowisko kocie bardzo efektowne a klepsydra uległa znakomitej metamorfozie

    OdpowiedzUsuń
  10. No Kochana legowisko pierwsza klasa...świetnie wygląda i na pewno wygodne:)
    A i klepsydrze lepiej w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylowe legowisko!!Super dla wyjątkowego kota o wyjątkowym imieniu:-) Pozdrawiam!!!aaa, klepsydra świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej chwili patrzę i myślę - jakie fajne, pomysłowe łóżko dla dziecka...potem czytam, że to dla kociaka. Rewelacyjny pomysł, haha, super i kociak widzę bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za wszystkie komentarze dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne legowisko, to chyba kot arystokrata?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, całkiem zwyczajny kiciuś, który w ostatnim czasie nie należy do najgrzeczniejszych:)

      Usuń
  15. legowisko super! Ale jak ty to robisz, że kot chce w nim spać? Mój nigdy nie akceptował legowisk i pchał się do łóżka, albo spał na fotelu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Posłanko bardzo eleganckie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne legowisko! :) Widzę, że bielenie naprawdę Cię wciągnęło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, wciągnęło i to bardzo:)hehe

      Usuń
  18. Kot ma bardzo eleganckie spanko :) pozazdrościć tylko.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna skrzyneczka, kotkowi na pewno będzie w niej wygodnie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  20. No świetny pomysł z tym legowiskiem,ja myślę o czymć innym ale jak narazie tylko myślę,a klepsydra teraz ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow super pomysł na legowisko dla pupila:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, super wykonanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku!!! Cudna ta skrzyneczka! Mi też chodzi po głowie taki projekt, ale z przeznaczeniem na zabawki dla mojego synka i może w niedługim czasie przeniesienie jej do jego pokoiku w nowym domku:) ależ się rozmarzyłam:) W każdym bądź razie ŚWIETNA PRACA! Podoba mi się przebaaaaaardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to teraz tylko musisz plany przenieść w realizację i powstanie świetna ozdoba do pokoiku dziecięcego:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger