sobota, 24 marca 2012

Coś dziecięcego

Dziś pogoda sprzyjała pracy i dzięki temu udało mi się ukończyć projekt dziecięcy. Zestaw w delikatne błękitno - różowo - białe paseczki. Powstał przybornik, który można przywiązać do łóżeczka, koszyczek wiklinowy z wkładem, ptaszki, serducha i pudełeczko.






Słoneczko dziś tak świeciło, że prawi wszystkie kwiatki już się rozwinęły i teraz w domku unosi się ich delikatny zapach


Dotarła też do mnie paczuszka z wygraną w Galerii UHK, śliczne papiery, tekturki, stempelek, tasiemki, kwiatki, ćwieki i inne cudne dodatki - już wiem jak je wykorzystam - teraz potrzebny jest tylko wolny czas:)


Dziękuję Galerii za cudeńka:)

Na koniec coś dla ucha


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście
ogłosiłam wyniki mojego Candy

12 komentarzy:

  1. Piękny zestaw !
    Widać,że miałaś wenę :)
    Ja też dziś dzięki pięknej pogodzie i sobotniej atmosferze miałam chęci do pracy i zabrałam się za wiosenne porządki :)
    Powstała też mała aranżacja - zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy zestaw! gratuluje wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziecięcy komplecik jest śliczny:) Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplecik. też czekam na swoje scrapowe cuda. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. dziecięcy komplecik śliczny...słoneczka życzę, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity zestaw! Cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale będzie piękna ozdoba z Twoich wytworków do dziecięcego pokoju! Pozdrawiam cieplutko i słonecznie, bo tak mam za oknem dzisiaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. komplecik jest słodki:) i na dodatek praktyczny
    zapraszam na mojego bloga
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik uroczy - aż buzia się cieszy jak się na niego patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw uroczy...ale ja zwróciłam szczególną uwagę na białą skrzynkę...jest kapitalna...myślę usilnie nad taką do pokoju córki (pokój do zobaczenia na moim blogu)...tylko nie wiem na co ją przeznaczyć:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...