niedziela, lutego 19, 2012

Zabawy z farbami, filmowo i Little Sweetie Shop

Dziś będzie kolorowo. Wygrzebałam w swoim domku farby, kredki akwarelowe, pastele (niektóre zakupione jeszcze za czasów studenckich) ...i zainspirowana pierwszymi pracami Coco.nut postanowiłam, że ja również spróbuję. Jak na razie powolutku poznaję technikę jaką jest Art Journal. To głęboki temat, przeglądając internet można znaleźć wiele inspiracji i poznać ciekawych ludzi, którzy tworzą niezwykłe prace. 
Moje wytworki to na razie chyba bardziej kolorowanki ale od czegoś trzeba zacząć:)







Dziś do zabawy filmowej zaprosiły mnie Białe Grochy.  Projekt nosi tytuł "Moje Filmy Zmian" i została zapoczątkowana przez Hannah.


Zabawa polega na wymienieniu co najmniej 5 filmów, które w jakiś sposób nas zmieniły.
Moje filmy to:
1. Między piekłem a niebem - o tym jak ulotne jest ludzkie życie i szczęście na ziemi.
2. Stowarzyszenie umarłych poetów - o tradycji, prawu do marzeń, wolności i młodzieńczym buńcie.
3. Piękny umysł - o geniuszu, egzystencji i tolerancji.
4. Zielona Mila - o poszanowaniu woli i wyboru człowieka.
5. Lista Schindlera - o wojnie, cierpieniu i o tym aby nie być obojętnym na cierpienie innych.
I jeszcze jeden zupełnie inny
"Sens życia wg Monty Pythona"  - o dystansie o samego siebie i do świata 

A do zabawy zapraszam, 
jeśli oczywiście mają na to ochotę:

Dobrej zabawy życzę
-----------------------------

W roli małego smakołyku wystąpiły dziś u mnie pieczone ziemniaczki


a kiciuś znudzony pogoda za oknem próbował zasnąć - ale był bardzo czujny...


Zapraszam Was również na zabawę Candy w  Little Sweetie Shop



Pozdrawiam
Agea

20 komentarzy:

  1. Ale kolorowo u Ciebie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo i znowu pysznie :D Ja nie mogę mam zjeść monitor?? :D
    Bardzo mi miło, że jestem nominowana, ale nie mam chyba takich filmów. Wolę coś lekkiego, z humorem. Na co dzień czuje się przygnieciona ciężarem nadmiernych zmartwień. Choć na ekranie lubię widzieć, że życie może być lżejsze, może dobrze się toczyć...
    Nie pamiętam aby jakiś film zmienił coś we mnie.
    W każdym razie bardzo dziękuję za zaproszenie :)
    Kotek jest cudowny jak zwykle :) słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też częściej oglądam filmy raczej "lekkie", te które wymieniłam poznałam dzięki kilku ważnym osobom (większości byli to nauczyciele) i za to im dziękuję.

      Usuń
  3. Umm zjadło by sie takigo ziemniaczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie i kolorowo a ziemniaczki wyglądają pysznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda...ziemniaczki pychotka;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fantastyczne kolorki! Takie wesolutkie i cieplutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że jestem już po obiedzie:)
    A technika ciekawa. Piękne kolory. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie kolorowo u Ciebie! :) Art journal to super sprawa - tak więc życzę wytrwałości i pięknych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa też miałam napisać o Między niebiem a piekłem, ale wyleciało mi z głowy - jak czegoś od razu nie zapiszę to koniec - skleroza normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy:) Oczywiście chętnie wezmę w niej udział, muszę tylko znaleźć jakąś wolną chwilkę... U Ciebie również bardzo kolorowo:) a tymi ziemniaczkami narobiłaś mi takiego apetytu, że jutro nie ma opcji, żebym czegoś podobnego nie zmajstrowała:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe rzeczy tworzysz! Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie intensywne kolory!
    Zapraszam na mój blog, u mnie też kolorowo:
    meaart-meaart.blogspot.com
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi zrobiłaś smaka tymi ziemniaczkami! :)
    No i filmy - naprawdę świetny wybór: kocham Listę Schindlera i Zieloną Milę.
    I ... Twojego kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ tu kolorowo!
    Zapraszam Cię na filcowe candy, może coś wpadnie Ci w oko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ile kolorów !! I jak smacznie, a kiciuś jak zawsze uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, ze wygrzebalas te wszystkie media. Rewelacyjne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. poważnie mówisz, że to ja cię zainspirowałam??? w szoku jestem, naprawdę! czuję się niesamowicie, w życiu nie przypuszczałam, że mogę kogoś zainspirować!!! a kolorki uwielbiam, szczególnie te żywe, więc twoja praca zdecydowanie mnie pociąga!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger