środa, lutego 08, 2012

W tygodniu zaglądam

Witajcie,
dziś będzie bardzo króciutko. Środa to jedyny dzień kiedy kończę pracę troszkę wcześniej, więc jestem przeszczęśliwa kiedy uda mi się wyjść tak jak mam to w planie, a to zdarza się rzadko, bo albo zastępstwo albo zebranie albo ktoś potrzebuje mojej pomocy.
Mimo iż jednak musiałam zostać godzinkę dłużej udało mi się wstąpić po drodze do praskiego sklepu z tkaninami i obkupić się w ocieplacz, który ostatnio w dużej ilości wykorzystałam na segregatory w koszulkach. Przy okazji wypatrzyłam w sklepie dwa niedrogie materiały w paseczki. Na pewno w najbliższym czasie zostaną prze ze mnie skosztowane. 
 Dziś pokażę skromną karteluszkę jaką zrobiłam dla sister z okazji imieninek



i jeszcze krótka zajawka rozpoczętej pracy dla małej kobietki....oj będzie kropeczkowo...


I muszę się pochwalić, bo właśnie dziś odebrałam paczuszkę z wygraną w Candy u Joyanny.


Zapraszam Was na jej bloga - zobaczycie wiele pięknych i inspirujących prac.

Po takim dniu uważam, że należała mi się kawa:)


A na koniec mój kiciuś z trochę przerażającym spojrzeniem:) 
Leżał sobie tak spokojnie...aż nagle jego oczęta zaczęły się powiększać i powiększać...


Pozdrawiam
Agea

19 komentarzy:

  1. I... i co dalej? Co zrobił kiciuś? pewnie ziewnął i zapadł znowu w sen :)
    Śliczna kartka i jakie dudowności wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niestety zaatakował obiektyw:(

      Usuń
  2. Super kartka! Gratulacje pięknej wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho usato il traduttore ma la traduzione non è venuta bene....quindi commento solo ciò che ho visto: il tuo gatto è dolcissimo e il tuo lavoro molto bello..complimenti! Buona serata, Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ten twój kociak! Uroczy jest:)Chciałabym już zobaczyć co tam majstrujesz z tymi kropkami:) A wygranej u Joyanny zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka wspaniała! Gratuluję wygranej! Kiciuś zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka urocza, nagrody gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaa, Kiciuś zniewalający, ale tylko na fotce:)
    szkoda,że tak nie wygląda o 4 rano

    Kochający mąż

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ta kartka subtelnie-pastelowa. Gratuluję wygranej. No i końcówka-ta przesłodka twarz (bo czyż można powiedzieć pysk?) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, jak zwykle;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak nieskromnie zaglądam a tu taka kcicia, no buziak mi się ucieszy na jego widok:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spojrzenie kici jest powalajace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawa zdecydowanie Ci się należała:)) choćby jako nagroda za cudności, które zrobiłaś:))Gratuluję wygranej:))Kiciuś rewelacyjny:))pomiziaj go ode mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka, sister na pewno będzie zachwycona :) No i jakie prezenty! Chciałam Cię jeszcze zaprosić po wyróżnienie do mnie jeśli masz ochotę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej paczuszki :) Jak zawszę pięknie tu u Ciebie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tygrys jest piękny!!oczy wytrzeszczył jak mu chciałaś ubrać ocieplacz czy co?:-))
    kartka bardzo ładna, a groszki zapowiadająsię słodko...
    no a wygrana przepiękna i jakże przydatna, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka !:) Gratuluję wygranej :) A kawa jak najbardziej:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze ślicznie ;)
    Gratuluję wygranej w candy, fajne przydasie!
    A kot, ach! Piękny! Kocie oczy zawsze zachwycają i zadziwiają, z resztą po co się nad tym zastanawiać - to po prostu koty!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger