sobota, 18 lutego 2012

Relaks...seriale, wyróżnienie i kit urodzinowy

Koci dzień za nami, to teraz czas na weekendowy relax. Jest on bardzo potrzebny, bo luty chyba zostanie okrzyknięty miesiącem psucia się sprzętu wszelakiego. 
Zaczęło się od tostera, który wysłużył się około 10 lat, później była suszarka do ubrań, następnie akumulator to będzie tak około 4 lat no a dziś z monitora ulotnił się dym (a "taki był dobry z niego herbatnik" - służył mi dzielnie w czasie studiów) - w sumie żył 8 lat. Mam nadzieję, że to koniec, choć mój fotoaparat ostatnio też nie za dobrze się czuje i bardzo długoooo robi zdjęcia...
Staram się nie denerwować, ale naprawdę mam nadzieję, 
że to koniec psucia się czegokolwiek i relaks jest mi naprawdę wskazany.
Wieczorkiem zamierzam obejrzeć komedię i wtulić się w ulubioną piżamkę.


Będąc w temacie telewizyjym, Kasia z Szydełkowego Salonku zaprosiła mnie do zabawy 


Zasady zabawy są następujące:
1. Należy umieścić logo zabawy na swoim blogu.
2. Wymienić swoje ulubione seriale.
3. Napisać kto nas zaprosił.
4.
Zaprosić do zabawy kolejnych 5 osób.
Co czynię:)
Oglądam sobie różniaste, oczywiście w zależności od czasu jaki posiadam w danej chwili:
Przyjaciele,  Detektyw Monk, Dr House, Dwóch i pół, Teoria wielkiego podrywu, Alf, Allo allo, Jim wie lepiej, On, ona i dzieciaki, Pępek świata.
Uwielbiam też seriale Barei: Alternatywy 4, Zmiennicy.

A do zabawy zapraszam dziewczyny z następujących blogów, 
jeśli oczywiście mają na to ochotę:
 
Powinnam się jeszcze pochwalić wyróżnieniem jakie otrzymałam nie dawno od Aninkowo - bardzo za nie dziękuję.

 Zasady zabawy:
1. Napisz, kto przyznał Ci nagrodę
2. Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
 3. Nominuj 15 blogerek

Również czynię:

Ponieważ już wcześniej dużo pisałam o sobie, to tym razem będzie króciutko:
Na co dzień czas spędzam w szalonej szkole (jako nauczyciel:), kocham morze, jestem uzależniona od czekolady, ostatnio zainteresowałam art journalingiem, marzy mi się mieć własną pracownię w której pomieściłabym te swoje przydasie. Chciałabym nauczyć się robić na drutach.
Co do nominacji, to zapraszam wszystkich odwiedzających.

Na koniec co by zapomnieć o tych wcześniejszych psujących się rzeczach, zafundowałam sobie trochę (niezdrowych) kalorii, tak mnie jakoś wzięło i zażyczyłam sobie hamburgera w wersji domowej. 
Hmm, pamiętacie może czasy kiedy były bardzo popularne...ja miałam wtedy chyba około 10 lat...


i , żeby tego było mało - troszkę racuchów również się pojawiło:)

ale dziś nie zamierzam tego spalać...

jeśli macie ochotę zobaczcie kto wciska kit - kit urodzinowy


Cieszy mnie to, że odwiedzacie mój nowy blog Agea Tutorials 
- za niedługo dorzucę kolejnego posta i będzie to coś dziecięcego.

Pozdrawiam Was
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

9 komentarzy:

  1. Super ten nowy blog z tutkami :)
    U Ciebie jak zawsze bardzo smacznie i pięknie ujęte cuda na zdjęciu.
    Cieszę się, że wyróżnienie przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny, tym bardziej, że wczoraj miałam smutny dzień. Mam nadzieję, że świętowaliście hucznie.
    Odnośnie seriali nie mogę się przyłączyć. Telewizor służy mi jedynie do zasypiania. Nawet gdybym chciała nie mam kiedy oglądać programów. Mogę więc powiedzieć, że nic w nim nie widzę, tylko czasami słyszę. Jedyny ekran, na który patrzę to ten właśnie przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, bo dzięki temu widzimy często Twoje prace:)
      U mnie oglądanie wygląda tak, że w tym samym czasie coś tam sobie jeszcze szyję, przyklejam. ot, takie dwa w jednym:)

      Usuń
  3. Blog z tutorialami będę chętnie odwiedzać...super że powstał...Gratuluję wyróżnienia...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszne racuchy! Dziękuję, że mnie nie zmuszasz do zabawy w seriale :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm... racuszki... mmm... ślinka leci na samą myśl! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno jak sie cos zepsuje to na pewno niedlugo zepsuje sie nastepna rzecz..ale moze Ty juz wyczerpalas swoj limit i sie skonczylo:-)
    sciskam serdecznie
    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranej w Candy- miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...