czwartek, 16 lutego 2012

Pudełko na przydasie

Za pewnie wiecie jak to jest gdy zbiera się różne, które mogą się na przydać - problem czasami polega na tym, że trzeba je gdzieś przechowywać. Miło by było aby tzw. system przechowywania dawał przyjemność oglądania bądź przy okazji pełnił nawet funkcję dekoracyjną. W końcu szafki nie są studnią bez dna.
Dziś w roli głównej wystąpi pudełko w którym będę przechowywać swoje koronki.
Przerobiłam je troszkę - opisałam również krok po kroku jak to uczyniłam.
Efekt końcowy jest taki:)







To pewnie nie ostatnie pudełko, które wpadło w moje ręce...

Chciałam Wam również polecić pyszne danie, którego przygotowanie zajmuje trochę czasu, ale na pewno warto - mężuś robił je pierwszy raz, przepis pochodzi od naszej rodzinki, a wrzuciłam go również na swojego drugiego bloga.


Pozdrawiam Was śnieżnie:)
Agea

18 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem tego pudełka :-) Piękne mieszkanko dla koroneczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko a jedzonko wygląda pysznie :)
    Ja jestem na etapie prucia niepotrzebnych swetrów, bo brakuje mi wełny :)
    Odzyskuje krótsze nitki ale do włosów dla szmacianek będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pomysł.Gratuluje pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :)
    A ta wołowina... mmm... wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u Ciebie jak zawsze pięknie inspirujące zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalenie podoba mi się taki pomysł "sprzątania" przydasiów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne pudełko, też jestem na etapie poszukiwań i tworzenia czegoś na przydasie, twój pomysł rewelacja;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne pudelko:)) A prepis mmmm....
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. oj mam na takie ochotę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca i kurski bardzo czytelny

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł na takie ozdobienie pudełka, świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pudełeczko. I koronki na szpulce też się pięknie prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko wygląda bardzo efektownie, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...