niedziela, lutego 05, 2012

Niedzielne południe

Dziś trochę wytworków szyciowo - scrapowych. Tak całkiem bez konkretnego przeznaczenia uszyłam napis "AGEA" - chociaż teraz przyszedł mi do głowy pomysł, że wykorzystam go do naszycia, co prawda nie wiem jeszcze na czym ale na pewno jakoś go spożytkuję.
W szkole rozpoczął się drugi semestr, pomyślałam, że czas zmienić okładkę na kalendarzu ponieważ ta wcześniejsza troszkę mi się znudziła i zabrudziła. Spróbuję ją przy okazji uprać i zobaczymy czy uda się ją jeszcze wykorzystać. Uszyłam jeszcze malutki breloczek do szkolnego kluczyka i pokrowiec na telefon dla teściowej. Zostało mi jeszcze trochę materiału więc za pewne coś wymyślę.


Notes



Breloczek


Pokrowiec na telefon



 Mężuś poprosił o notes w kolorach czarnych, wymyśliłam coś takiego


 

I jeszcze jedno, jak pewnie wiecie, jeśli psuje się jedna rzecz to zaraz pewnie zaczynie druga i trzecia itd. brr...
Wczoraj rozwieszałam pranie i nie wiem skąd w moich rękach tyle siła ale urwałam z sufitu całą suszarkę. 
W tygodniu na podłogę spadł toster, który oczywiście pękł i tym samym zakończył swój żywot, i jakby było mało chyba trzeba będzie zakupić akumulator do autka...mam nadzieję, że to koniec strat na ten miesiąc.

Co do tostera - na szczęście w Biedroneczce akurat są i już dziś mogłam zjeść pysznego śniadanko i wypić gorące kakao:)





Mimo tych różności w tygodniu otrzymałam miłą wiadomość o wygranej w Candy u Joyanny, z niecierpliwością czekam na przesyłeczkę:)

A dziś po głowie chodzi mi piosenka



Pozdrawiam
Agea

22 komentarze:

  1. Tak to niestety jest, że jak jedna rzecz się popsuje, to w jej ślady idą kolejne. Złośliwość rzeczy martwych. Świetne rzeczy zrobiłaś, ten męski notes jest naprawdę... męski (ale odkrywcza jestem!) :-) Pozdrawiam i życzę miłego nowego semestru :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jak zawsze same piękne rzeczy:) Ja tak kiedyś zrzuciłam opiekacz do kanapek. Na szczęście jaki czas później dostałam nowy pod choinkę:) A, że nieszczęścia lubią chodzić parami...
    Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie przy niedzieli Ci się szyje.. w sumie mi też tyle, że ręcznie sutaszuję sobie póki córuchna śpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szyjątka...przeroczy breloczek...a mąż chyba zachwycony bo notes iście męski:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wytwory i takie ciepłe w te mroźne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie te szyte okładki to totalna zagadka - pięknie się w nich kalendarze prezentują...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten komplecik literowo-pokrowcowo-okładkowo-zawieszkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje szyciowe wytwory:-)) Breloczek świetny jest
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ten material okladka, breloczek,etui i literki swietnie wygladaja:))
    Meski notes bardzo fajnie wyszedl:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne twory materiałowe!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo to tak jest, że nieszczęścia chodzą stadami;))na szczęście stado też kiedyś się kończy:))
    Już przyzwyczaiłaś mnie do cudności, które wychodzą spod Twoich rąk, te materiałowe obszycia są rewelacyjne. Niby zwykły notes, a dzięki nowej szacie stał się wyjątkowy. Jestem pełna podziwu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow,ile pięknych prac,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne kolorki na tkaninie

    OdpowiedzUsuń
  15. Owocny dzień. Bardzo to ładne i pomysłowe. Co do strat to nieszczęścia chodzą stadami. Oby twoje stado się już wyczerpało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko śliczne, a z męskiego tematu ładnie wybrnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie tutaj u Ciebie:) zostaję na dłużej:))) piękne prace:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy mogłabyś przybliżyć krótko sposób wykonania tej okładki na kalendarz? Czy usztywniałaś go czymś wewnątrz?. Bardzo mi się podoba pomysł i chciałam go wykorzystać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ile bym dała, żeby dostać taki np. mały notesik zrobiony przez Ciebie:) czekam na te wyniki candy cały czas;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie podoba mi się notes dla Twojego męża:) a ten komplecik... Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne cudeńka! I ten notatnik bardzo fajniutki ;)
    Masz dar w rękach, jak słowo daję!

    A śniadanko... kusi!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger