wtorek, 14 lutego 2012

Miłość 2012

Dziś skromnie i króciutko, w końcu Walentynki wypadałoby jakoś uczcić.
I tak na początek mój pierwszy wpis a'la  art journalowy. Dużo muszę się jeszcze nauczyć.
To dopiero początek mojego projektu "romantycznego", który mam nadzieję w miarę wolnego czasu będę realizować.



A skoro romantycznie to dorzucę jeszcze serduszka, które uszyłam w weekend, a które aktualnie są ozdobą sali "mojej" ulubionej klasy:)




tu znajdziecie mój 

na koniec jeszcze coś do posłuchania


Pozdrawiam Was romantycznie
Agea 

8 komentarzy:

  1. Śliczne serducha,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serducha urocze, wpis bardzo ciekawy trzymam kciuki za projekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serca, takie cukierkowe:) A tartę wypróbuj bo jest naprawdę pyszna i szybko się ją robi. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. kochanie zapraszam po wyróżnienie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie serducha,a te zawieszki!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...