środa, 29 lutego 2012

Miło by było mieć 18 lat i cały czas wygrywać

Witajcie,
dziś chciałabym Wam pokazać mały albumik jaki zrobiłam dla pewnej kobietki, która już za kilka dni będzie obchodziła swoje 18 urodzinki. Mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu. W środku znajduje się kilka kart, na których można umieścić zdjęcia lub coś napisać. 
Nie wiem jak Wy, ale ja chociaż na chwilę chciałbym mieć tyle latek - trochę się stresuję bo w tym roku czeka na mnie 3 z przodu. Tak ten czas szybko leci.
Albumik prezentuje się tak, jeśli ktoś będzie ciekaw jak go tworzyłam to w najbliższym czasie umieszczę mały tutorial na moim drugim blogu.


 











Chciałabym się jeszcze pochwalić piękną wygraną u Madalajne, wczoraj niecierpliwie czekam w półgodzinnej kolejce na poczcie, a później jeszcze czekała mnie śnieżno-deszowa zawierucha do pokonania. Udało się dotarłam z paczuszką do domu i moje oczy zrobiły się tak ogromne a usta takie szerokie...
Zobaczcie jakie cudeńka do mnie dotarły. 
Dziękuję Magdo jeszcze raz i życzę powodzenia w zabawach.






I sama jeszcze nie mogę się nadziwić, że wczoraj była taka pogoda a dziś jakby ktoś wszystko zaczarował i nagle była wiosna. Z drugiej strony to nawet i dobrze, bo mój meteopakiet po wczorajszym mokradłach dziś wygrzewa się na słoneczku...


a kiciuś dziś skorzystał i zaczerpnął trochę powietrza


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam

26 komentarzy:

  1. Sliczny album, ech chcialabym miec znowu 18lat;) a Twoja wygrana jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest śliczny na pewno Obdarowana się ucieszy. Co do 3 z przodu to jeszcze niecałe 2 miesiące i u mnie się pojawi;-))))
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny albumik :) Oj tam mieć znowu 18 lat! Mnie 3 będzie witać za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik świetny, a prezentów gratuluję, bo są urocze. Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album...:-) Prezenty śliczne - wcale się nie dziwię, że miałaś "szerokie usta" jak rozpakowałaś paczkę...;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Album przepiękny, w cudownych kolorkach...prezenty mega udane, świetny pomysł na komódkę;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny album a prezenty niesamowite :D WOW
    Kiciuś prześliczny :)
    Co do wiosny to u nas wczoraj padał najpierw śnieg i się załamałam, potem deszcz i już nie było biało. Dziś było pięknie i ciepło, że aż się zszokowałam, ale wietrzyłam i sprzątałam więc super pogoda, tylko okna wołają o mycie :)
    trójka mi stuknęła w zeszłym roku no i już mam z górki :/ Mam mieszane uczucia co do wieku, moje dziecko będzie mieć w wakacje 5lat :O Nie wiem kto ten czas pogania :(
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. album rewelacja, myślę, że solenizantka będzie zachwycona :O)
    u nas w Kielcach też był cudownie słoneczny dzień
    pozdrawiam- Lidka

    OdpowiedzUsuń
  9. Album piekny i taki klimatyczny, a prezenty sliczne gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny album. To będzie piękna pamiątka na stare lata;) Mieć znowu osiemnaście lat, fiu bździu w głowie, przekonanie, że się zbawi świat... To se ne wrati (nie wiem jak to się pisze;)) Aż mi się nostalgicznie zrobiło. Kiciuś jest słodki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Album cudny!!!!!!!!!!!!!! 18-stkę mieć? Ja w tym roku będę obchodzić 16-stkę (x2) hihi. Czas ucieka mi bardzo szybko....
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. komoda z pudełeczek jest wspaniała! Ślicznie wyszedł ten album - jest rewelacyjnie piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra album:) Wiesz co, niektórzy to by chcieli mieć 3 z przodu, zwłaszcza pierwszy raz ;) Poza tym to super wiek, nie narzekaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Album interesujący..na pewno się spodoba....ach jakby się chciało znów mieć tyle lat:)
    A prezenty fantastyczne..komódka z pudełek po zapałkach fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Albumik śliczny!!! A prezenciki bardzo piękne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Album przepiękny ! Zachwyca mnie Twój styl :)
    Prezencik również mnie urzekł - piękna kolorystyka ;]

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mika ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Album z pewnością się spodoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny album - właścicielce na pewno się spodoba i będzie miała śliczną pamiątkę :) A 3 z przodu nie jest aż taka straszna! :) Super prezenty dostałaś! Mini komoda jest przesłodka! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna okładka, super album!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny album! A to pudełeczko na biżuterię ZACHWYCAJĄCE!!! szczerze gratuluję! (zapraszam do mnie - eoli-cuda-z-modeliny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ladny albumik. U mnie juz od pieciu lat 3 z przodu ;) Bardzo podoba mi sie zdjecie wrzosow i kiciusia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielbię! Właśnie miałam zrobić taką komódkę z pudełek po zapałkach, ale niestety - brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...