niedziela, lutego 12, 2012

Bardzo dziecięcy post

Witajcie moi Drodzy,
bardzo cieszy mnie to, że tak licznie mnie odwiedzacie i zostawiacie po sobie ślady w postaci komentarzy. Dziś będzie post bardzo dziecięcy. Jakiś czas temu przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie puszek na kredki dla swojej córeczki. Nie ukrywam, że trochę czasu mi to zajęło ale już jutro trafią one w malutkie rączki.
Jako dodatek postanowiłam uszyć jeszcze girlandę, robiłam ją pierwszy raz i myślę, że nie ostatni, bo bardzo przyjemnie się tworzyło.
Oto ona na wraz z moi wcześniejszymi wytworami






I jeszcze puszki - w kropeczki - i można by powiedzieć dwustronne...









Mam nadzieję, że spodobają się małej artystce

Zachęcona założyłam kolejnego bloga na którym znajdziecie moje tutoriale:)

Chciałam Was jeszcze zaprosić do swojej galerii na Pinterest
świetna zabawa, która bardzo, bardzo wciąga...



Pozdrawiam
Agea

20 komentarzy:

  1. Prześliczny zestaw kolorów.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka cudowna, kredki na pewno będą się pilnowały swoich puszeczek:):):):):):

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, cudowne i takie delikatne...:O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te rzeczy widze w moim malutkim pokoiku ktory bedzie dopiero remontowany;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziewczęco u Ciebie... pięknie jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylistyka, śliczne materiały i tak subtelnie połączone :)
    a dziś kotka nie ma :/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziś kiciuś obrażony bo dostał od weterynarza bardzo niedobrą tabletkę:(

      Usuń
  7. Śliczne te dziewczęce ozdoby!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły i piękne wykonanie. Girlandy robię często w pracy dla moich lecz nie "osobistych" dzieci. Jednak dla mojego dziecka zrobiłam kiedyś pojemniki na długopisy. Muszę się przejść i obfocić.
    Współczuję kiciusiowi, wiem co znaczy podawanie takich tabletek. Jednak mam patent od znajomej, bardzo prosty i skuteczny. Mimo wszystko tabletki smakują okropnie i nie tylko kotom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace bossskie!!!
    Ja właśnie jestem na etapie zbierania puszek ;-) Bo chcę coś dla siebie zdziałać na biurko ... Jednak jak widzę Twoje pastelowe dzieło , to nie wiem czy będę miała odwagę pochwalić się moim dziełem na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie to wszytsko wygląda jakie delikatne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała kompozycja wygląda niezwykle uroczo! Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw i cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne twory groszkowe!!!
    Kolory... uwielbiam :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Puszki sa przesliczne a girlanda cudna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pastelowe kolorki, a wykonanie rewelacja:) Girlanda jest przeurocza!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne...do girlandy się przymierzam...ale to nie teraz jeszcze...a puszki w kropeczki pasowałyby do mojej kropeczkowej kolekcji:))))
    Zdradzisz jak je zrobiłaś????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdradzę w najbliższym czasie, szykuję króciutki tutorial:)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger