czwartek, 26 stycznia 2012

Trochę dekoracji i pierwsza odsłona bielenia

Już czwartek, ach, jeszcze tylko trzy dni wolnego - powoli kończę bielenie - dziś pokażę jego pierwszy efekt.
Ale na początek pochwalę się tym co udało mi się wczoraj uszyć w trakcie między malowaniem.
Pomyślałam, że przydało by się odświerzyć trochę łazienkę, nie mam tu na myśli remontu - chociaż przydało by się - pomyślałam raczej o kilku elementach, które mogłyby zagościć w łazience np. koszyczek, materiałowe pudełeczka. W zeszłym roku kupiłam na pchlim targu wiklinowy koszyk, który w wakacje bieliłam i kiedyś nawet miałam w planach uszycie jakiegoś okrycia, ale jakoś nie wyszło. 
Teraz mam czas i materiał, więc już nie mogłam się wykręcić:)







Pierwszy efekt zimowego bielenia to letnia nadmorska latarnia





 a tak wyglądała wcześniej - też miała w sobie dużo uroku:)


Nie wiem jak u Was u mnie od rana padał śnieg a teraz nawet wyszło słoneczko


i nawet kiciuś na chwilę się obudził


Pozdrawiam
Agea

a w ostatnim poście pisałam o



18 komentarzy:

  1. Ogólnie taki morski klimat się zrobił w tym poście:) Kiciusia masz pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak u Ciebie pięknie:) latarnia skradła mi serce...jest piekny. obserwuje i pozdrawiam anielsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki sliczny słodziak z kiciusia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, a te kolor nieziemskie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne koszyczki i latarnia też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze drobiazgi, a efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech masz te łapki zdolne że hej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. W życiu bym nie wpadła, że bielisz latarnię morską! jest cudna :) Ozdoby w koszyczku tak pięknie uszyte aż tęskno za dzidziusiem, żeby tak maleńkie ciuszki tam układać...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) śliczności a najbardziej podoba mi się kiciuś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne okrycie koszyczka:) A latarnia wygląda teraz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszyczki rewelka a latarnia slodziutka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszyczki wyglądają świetnie, pomysł wyborowy, latarenka w nowym wcieleniu sliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urokliwe dekoracje, koszyk i latarnia wyglądają super. A najbardziej super jest oczywiście kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie ten błękit się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pięknie ten koszyk wygląda, aż sama chciałabym taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a kicius nie próbował zadomowić się w tym koszyku? wcale by mnie to nie zdziwiło:)))
    śliczne dekoracje i ujęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...