niedziela, stycznia 15, 2012

Post czekoladowy

Witajcie,
dziś będzie bardzo czekoladowo, ci którzy tu zaglądają wiedzą, że ubóstwiam czekoladę i wszystko co z nią związane. Pomyślałam, że skoro zaczynają się ferie trzeba je jakoś przyzwoicie zacząć - najlepij miło i słodko.
Chociaż w moim przypadku ferie nie do końca oznaczają słodkie lenistwo ponieważ i tak muszę pojawić się w szkole - ale zawsze spokojniej no i bez dźwięku dzwonka.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie od piątku padał śnieg i w końcu zrobiło się biało a teraz wyszło nawet słoneczko- zamierzam się więc wybrać chociaż na jakiś króciutki spacerek i zrobić kilka zimowych fotek. Huraa
Chciałam jeszcze Wam polecić pomysł na smaczny obiad - kurczak słodko-kwaśny w wykonaniu mężusia.
A teraz powracamy do tematu - pisałam, że będzie czekoladowo,
na początek notesik z małymi przylepnymi karteczkami.



 
później przerwa na świeżo zaparzoną kawę


a do tego blok czekoladowy, przepis sprawdzony już kilka razy, wrzuciłam go tu



oraz tradycyjnie pokrojony na talerzyku 

 

a teraz czas na maszynę i realizację zapisanych projektów - sister mam nadzieję, że mi wybaczysz tak długie oczekiwanie na napis o który mnie poprosiłaś, już jest i mam nadzieję, że ci się spodoba:)


a na koniec coś muzycznego, w tygodniu oglądałam bardzo fajniutki film "Dobry rok",
w ucho wpadła mi piosenka w wykonaniu Richarda Antonego


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

18 komentarzy:

  1. Pychotka czekoladowa :-)uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik zupełnie w moich kolorach :) A ten blok czekoladowy... aż ślinka leci :) Dobrych ferii życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik jest piękny. Bardzo lubię takie drobiazgi, podobnie zresztą jak czekoladę i blok. Mam swój przepis na niego, z którego korzystam już 20 lat, ale z chęcią wypróbuję Twój. Muszę jednak przyznać, że od jakiegoś czasu nie często robię takie słodkości, bo mam do nich słabość i potrafię jeść je na śniadanie, obiad i kolację. Natomiast co do czekolady (pitnej), bardzo fajne przepisy znalazłam w książce, którą ostatnio czytałam "Sklepik z niespodzianką- Bogusia). Wypróbowałam, czekolada jest pyszna. Polecam i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny notes, też uwielbiam czekoladę, na którą ostatnio się uczuliłam :( A blok wygląda tak apetycznie, że chyba przeboleję plamy na twarzy i zjem dziś trochę czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes śliczny, a przepis na blog czekoladowy na pewno wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny notesik, a od czekoladki głodna się zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny notesik,aromatyczna kawka,słodziutki blok czekoladowy(ja też go uwielbiam,mistrzynią w jego produkcji jest moja córcia)i fajne szyjątko,a zapomniałabym o śniegu za oknem-oto recepta na udaną niedzielę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki wielkie Sister :) już nie mogę się doczekać kiedy napis u nas zawiśnie :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez zaliczam się do wilbicielek wszystkiego co ma kolor brązowy i pachnie cudownie czakoladą.Dzięki za powtórzenie przepisu na blok.Już go sobie "druknęłam "i włączam do swoich popisowych deserów.Z swojego doświadczenia wiem ,że taki notesik z to fajna sprawa a jeszcze w tak ładnej oprawie ..... .A co do siostry to siostry zawsze wybaczają.Pozdrawiam zimowo Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny notesik...piękne kolorki:))Och lubię czekoladę...lecz z powodu uczelnia bardzo rzadko po nią sięgam...wygląda pysznie:)

    Serdecznie pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miły wpis i odwiedziny na moim blogu. ;-). Bardzo się cieszę jak to co tworzę podoba się. Notes bardzo ładny,śliczne kolory. Czekolada hmm,pyszności niestety nie mogę ;-( jestem uczulony. Pozdrawiam serdecznie i jeśli można dołączam do obserwatorów. Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny notesik - uwielbiam takie połączenie kolorów :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekolada pychotka:) Notes wspaniale oddaje jej kolory. A Dobry Rok to jeden z moich ulubionych filmów. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowity notatnik ;-) Ostatnio chodzi za mną czekolada na gorąco - której w życiu jeszcze nie piłam! Blok czekoladowy tez wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi narobiłaś ochotę, jak byłam mniejsza to mama robiła nam blok czekoladowy bardzo czesto

    OdpowiedzUsuń
  16. Gustowny notes. Świetny blog. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma jak czekolada na handrę zimową porą:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger