poniedziałek, stycznia 16, 2012

O sprawianiu radości

Dziś będzie króciutko, w weekend uszyłam mały zestaw dla córeczki przyjaciółki - torebka i notesik:)
Kolorki bardzo energetyczne:)
Cieszę się bardzo, że obdarowanej prezencik się spodobał - to dla mnie najważniejsze:)

Oto notesik




i torebusia




Jak pisałam we wcześniejszym poście, w niedzielnych planach miałam spacer - i udało się, kilka zdjęć zamieściłam tu



i jeszcze coś do potańczenia


Pozdrawiam śnieżnie
Agea

we wcześniejszym poście pisalam o

28 komentarzy:

  1. prześliczny materiał i piękny zestaw :) CUDOWNY!
    Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rzeczy ze świetnego materiału!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za oknem zimowo a tu przepiękne letnie kwiaty na Twoim materiale. Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów śliczności u Ciebie!!! :) A zapomniałam się pochwalić, że moje już dotarły :) Dziękuję jest śliczny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jakie piękne te kwiaty...radośnie się zrobiło:)) Ślicznie:)

    Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się nie dziwię, że prezent się spodobał. Obie części są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uszyłaś świetny zestaw.
    Spacer chyba należał do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, króciutki ale bardzo udany:)

      Usuń
  9. Śliczny komplecik:-) Piękny materiał, wszystko bardzo dziewczęce i urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestawik dla młodej damy :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za oknem szaro, buro i ponuro (dopiero teraz zaczęło u mnie śnieżyć), a u Ciebie jasno i radośnie:))Słodki zestawik dla małej panienki:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukierkowy komplet wyszedł Ci super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne wytworki,a tkanina - Miodzio!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny komplet. Nie dziwię się, że obdarowana dziewczynka była zachwycona! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ten komplet :) bardzo fajny materiał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna torebeczka i najważniejsze, że obarowanej się podobała!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są! :) Na pewno się podobają. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesliczny,kolorowy komplecik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kolorki i świetne wykonanie,musiało się podobać,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny komplet:)
    wiem wiem ten komentarz brzmi banalnie... ale nie wiem co napisać bo tak mi się podoba co uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog i piękny komplecik pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczyny, dziękuję za miłe komentarze...uskrzydlają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory, które rozpraszają szarość dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne twory materiałowe!!!
    Kolory są boskie :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka torbę to i ja bym z radością nosiła :) piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne i jak poprawiają nastrój...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger