niedziela, stycznia 29, 2012

Meteopakiet

Niedziela, ostatni dzień ferii i relaksu. Przeglądając blogi natknęłam się na stronę Craftypantek i wypatrzyłam  "Meteopakiet, czyli projekt długoterminowy", polega on na zebraniu różnych rzeczy np. kolorowych papierów, tasiemiek, materiałów, przypraw kuchennych, substancji ogrodowych itp. następnie zawinięciu najlepiej w lniany worek, który  będzie poddany na co dzień żywiołom atmosferycznym, pod koniec kwietnia nastąpi otwarcie owego pakietu i ... tworzymy ... najlepiej sztukę:)))


Pomysł bardzo przypadł mi do gustu, wstałam skoro świt o 10.00 :))) i zaczęłam przeglądać swoje przydasie - trochę tego uzbierałam, nie wiem czy dobrze, ale zaryzykowałam i wrzuciłam do worka również kilka zdjęć wszystko to przyprawiłam papryczką chili, kakao i curry, dodałam także herbatkę malinową i orzechową:)

 




Hmm, ciekawe tylko czy przetrwa do końca kwietnia, bo kiciuś już z zainteresowaniem przyglądał się owemu workowi:)



Oby do kwietnia...

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

7 komentarzy:

  1. BARDZO JESTEM CIEKAWA EFEKTU:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe fajny pomysł:) Z niecierpliwością będę oczekiwała efektu:))
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No no pomysł świetny, efekty napewno bedą bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pakiet (kot, jak widać, zna się na rzeczy i docenia :) Życzę śniegów i deszczy! Z ciekawych przedmiotów, które osobiście nie przyszły mi do głowy, widzę muszelki i suszony owoc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie kompletuję zestaw:))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger