niedziela, 8 stycznia 2012

Materiały poszły w ruch

Jakiś czas temu robiłam porządki w swoich zasobach przydasiowych i natknęłam się materiał, który zakupiłam dosyć dawno bo było to wakacje i jak się wtedy okazało sklep w którym zrobiłam zamówienie znajdował się we Włocławku, mojej rodzinnej miejscowości - więc oby się bez wysyłki.
Na tamten czas miałam w planach uszycie torby, ale jakoś nic mi z tego nie wyszło. 
Teraz odkryłam go na nowo i pomyślałam o portfelu i pokrowcu na telefon - jednak tym razem zamierzenia przemieniłam od razu w działanie, no i mamy efekt końcowy.
Może nie idealny, bo pierwszy raz szyłam coś takiego, ale i tak się cieszę, że się udało:)
A to nie jedyny materiał, który wtedy zamówiłam:)






 Niestety długi weekend się kończy, chociaż fajnie by było gdyby mógłby trwać dłużej. 
Przede mną ciężki tydzień, czekają na mnie rady i zebrania, brrr, później w prawdzie ferie, ale też nie do końca oznaczają pełne wolności dni:)
 
W weekend w moje ręce wpadł film "Listy do Julii" w reżyserii Garego Winicka - bardzo miłe wrażenia - polecam:)


I jeszcze jedna wiadomość dla kochający scrapowanie - sklep Magiczna Kartka ogłosił zabawę:)


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o




28 komentarzy:

  1. Rewelacyjny portfel i pokrowiec na telefon:-) Podziwiam Cię za taki trudny model do szycia bo jak dla mnie uszycie portfela to szkoła wyższa...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł z portfelem i pokrowcem, no i świetny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!!!

    Aj, też by mi się przydał nowy portfel. Może po egzaminach się zbiorę w sobie i coś uszyję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny materiał. Zazdroszczę umiejętności szycia.
    Śliczny portfel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny materiał! Komplet śliczny i bardzo kobiecy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel jest absolutnie piękny!!!!!! piszę pw;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Materiał jest świetny a komplet niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super materiał i jaki komplecik przydaśny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cuda stworzyłaś! Naprawdę piękne! Pozazdrościć talentu, z resztą od dawna jak oglądam piękności na Twoim blogu, to nie mogę wyjść z podziwu!!! :)
    A jak chodzi o "Listy do Julii", to ciekawy film ;) miałam okazję go kiedyś zobaczyć.

    Długi weekend wcale nie okazał się tak długi jak powinien ;) dla mnie ferie też nie będą do końca wolne, niewiele z resztą ich będę miała, ale byle do nich! Obecnie to jedyna nadzieja na trochę czasu dla siebie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede mną podobny tydzień...byle do ferii:) świetne kolory:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!! szczególnie ten portfelik jest świetny, a ten śliczny materiał jeszcze dodaje mu uroku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. O ile uszycie etui na komórkę uważam za możliwe w warunkach domowych ... o tyle uszycie portfela - SZOK! Świetny komplet, energetyczne kolorki ... życzę rozmnożenia kasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ajć, ajć, ajć - rewelacyjna tkanina..piękności Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny komplet! A portfel, wow gratuluje pomysłowości i cierpliwości!!!!
    Pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie Ci to wszystko wyszło

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale wyszło Ci szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie szyjesz! Wyszło wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  19. Portfela jeszcze nigdy nie szyłam- a takie cuda można stworzyć :) Piękna tkanina i piękne wykonanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję Cię już od dawna ale nie pamiętam czy pisałam o tym, że świetnie sobie radzisz z maszyną:) Cudowne rzeczy tworzysz:)
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko BOOSKIEE!
    Świetny materiał i wykonanie wprost idealne!
    Próbować wszystkiego trzeba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny komplet Ci wyszedł. Idealny poprawiacz humoru na taką brzydką pogodą jaką teraz mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za wszystkie komentarze, a z tą pogodą to rzeczywiście nie jest najlepiej, jakoś tak ponuro, mogło by zaświecić chociaż słonko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne materialy i piekne prace.. Dziekuje za odwiedziny u mnie..POzdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem szczerze, że komplet po prostu śliczny. Portfelik z przegródkami, kieszonkami, jedna na zamek błyskawiczny - musiało być przy tym dużo roboty, ale i efekt za to satysfakcjonujący.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...