środa, 25 stycznia 2012

Jedna kropeczka - jeden pomysł - na słodko

Ferie to jednak dobry czas do tworzenia. A skoro dziś udało mi się wstać tak wcześnie, to trzeba było sobie zagospodarować ten cenny czas - upiekłam babeczkę z polewą czekoladową według przepisu szwagra, w międzyczasie gdy zrobiło się już jaśniej troszeczkę bieliłam moje ostatnio upolowane zdobycze i jeszcze inne rzeczy, które wpadły mi w ręce:) 
Jak wcześniej pisałam efekty już za niedługo.
Ostatnio stwierdziłam, że przydałby mi się mały notes, w którym mogłabym zapisywać sobie różne pomysły, które wpadają mi do głowy w najmniej odpowiednich miejscach np. w sklepie, w autobusie - nie widziało mi się wyciągać swojego szkolnego notesu z tysiącem różnych ważnych karteczek, zawsze bałam się, że wszystko nagle wyleci mi z rąk a wtedy....brr

Mój notesik nazwałam "1 kropeczka - 1 pomysł"






a to już "Babka - Dziadek " z polewą czekoladową - dla chętnych przepis umieściłam na swoim drugim blogu
 


Coś do posłuchania


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam

Dziękuję za ostatnie komentarze:)

14 komentarzy:

  1. Beautiful note and delicious cake!!!

    Val
    www.crieartezzanato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesik kropeczkowy słodziutki,a jakiego mi smaka narobiłaś ta babeczką,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, kolorowy, cieszy oko :-), bardzo, bardzo fajny notes.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądząc po ilości kropeczek, mnóstwo w tym pieknym notesie zpiszesz pomysłów. I tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kropeczkowy notes:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. I żeby pomysłów było tyle ile tych kropek:) Świetny notes:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczo wygląda ten notesik. Ładne cudeńka robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mieni się w oczach ... taki niespodziewany efekt 3D ;D Świetny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kropki są naj... ! Dziękuje za udział w moim candy. Życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh jaki sliczny aż oczy się wywracają mmm:))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny! Bardzo pomysłowa nazwa;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...