sobota, stycznia 07, 2012

Coś postanowić i działać

We wcześniejszym poście pisałam o tym, że w tym roku postanowiłam spisać swoje postanowienia/zadania etc. Wiem, że z tym różnie bywa i czasami lepiej nie ryzykować, bo na koniec może być wielkie rozczarowanie. Jednak Ja spróbuję, obiecałam sobie, że jeśli coś nie wyjdzie - no cóż też tak bywa w życiu.
Jednak listy w moim przypadku się sprawdzają, zwłaszcza w szkole gdy mam sporo do zrobienia a w mojej głowie krąży tysiące myśli, a jednak od czegoś trzeba zacząć. Czasami myślę, że bez kalendarza i zapisywania po prostu bym zginęła - a tak tylko sprawdzam, robię, odznaczam i działam dalej. Każdy z nas ma inny sposób - dlatego w moim przypadku lista tzw. postanowień, a dla mnie bardziej rzeczy "do realizacji" jest bardzo pomocna i myślę że w trakcie będę ją uzupełniać.
I coś dla Was - w planach mam 3 x candy - już niedługo coś więcej :) 
Co do listy to zaczęłam już działać...
Na początek mój pierwszy wpis do pamiętnika






zrobiłam też recykling puszki i też wygląda ona tak



były też muffinki z jabłkami i rodzynkami, dla chętnych przepis wrzuciłam tu



ten post wyszedł wyjątkowo w fioletach, a skoro już tak to pochwalę się jeszcze upominkiem jaki dostałam uczennicy - szczerze powiedziawszy to nigdy nie wiem jak mam się zachować w takiej sytuacji, a tu tak po prostu "Pani Agnieszko, zrobiłam coś dla Pani":)


Na koniec coś do posłuchania i do potańczenia - w końcu mamy Karnawał:)


Pozdrawiam
Agea

w poprzednim poście pisałam o

12 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości w postanowieniach :-)
    puszka wygląda świetnie no i te muffinki hmmm smakowicie wyglądają pozwolę sobie z przepisu skorzystać :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. No no :) Powodzenia!

    To musi być fantastyczne uczucie wiedzieć, że jest się lubianym i docenianym przez własnych uczniów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszka świetna.Powinnam zrobić podobną,żeby zaprowadzić porządek.Przejawy sympatii ze strony uczniów to już rzadkość,więc ciesz się.A co do postanowień,mamy chyba odmienne zdania.Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, każdy inaczej do tego podchodzi, wszystko zależy od naszego nastawienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pięknie się wzięłaś za postanowienia :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały notatnik na postanowienia i puszeczka chwytają za serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Postanowienia ... hymmm ... ja po minionym roku lepiej już nic nie planuję ;D Bo życie nieźle potrafi zaskoczyć ;D Ostatnio od bliskiej mi osoby usłyszałam , że w tym roku postanawia zużyć jak najwięcej lakierów do paznokci ;-) Recycling z puszki SUPER!!! A muffinki wyglądają pysznie ;D ale lepiej mi pooglądać ... bo zamierzoną wagę już przekroczyłam ;D a do końca 2 msc ;-0.......

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe, miłe codzienności... :) Oby tak dalej! :) Dziękuję za udział w moim candy na nowy rok, życzę powodzenia jak przyjdzie czas losowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz, kiedy Ty to wszystko robisz??? Nocami? Przeglądnęłam wiele Twoich postów i jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wszystko:-) Takie pastelowe i delikatne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to zabrałaś się z impetem do działania. Życzę realizacji wszystkich postanowień. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace w cudownych kolorach:)
    Pozdrawiam ciepło
    i oby więcej takich piękności:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger