niedziela, stycznia 29, 2012

Candy wiosenne

Witajcie Moi Drodzy!
zapraszam Was na moje wiosenne candy. Co prawda dopiero styczeń, ale ja już myślami jestem za czymś cieplejszym i przyjaźniejszym. 
Do wygrania będzie wykonany przeze mnie mały notesik.


Zasady są następujące:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie
  2. podlinkowane zdjęcie proszę umieścić w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem do bloga
  3. zapisy trwają do 20 marca 2012, losowanie odbędzie się w I Dzień Wiosny, czyli 21 marca
  4. zapraszam osoby blogujące. Dla nieblogujących daję możliwość zapisania się do zabawy na moim profilu na facebook'u :)

Będzie mi również miło jeśli ktoś zostanie obserwatorem mojego bloga lub dołączy się do profilu na  facebook'u - choć nie jest to konieczne.
Planuję również niespodziankę dla obserwatorów - jeśli nim jesteś możesz dodać drugi komentarz informujący mnie o tym.





pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam 

168 komentarzy:

  1. Oczywiście że się zapisuję w kolejce po ten uroczy notesik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny notesik - staję w kolejce ;)
    Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi sie taki notesik bo juz nie mam cierpliwosci na zapisywanie moich mysli w telefonie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako ze jestem obserwatorka pisze 2 komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście się zgłaszam. Zalinkowane zdjęcie już czeka w pasku bocznym mojego bloga, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. *drugi komentarz, ponieważ jestem też obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne robisz te notesy kochana :D
    Ja również jestem myślami przy pięknej wiośnie :) Zdecydowanie nie lubię zimy.
    Z chęcią zapiszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem obserwatorem :) podziwiam Twoje dzieła i jestem wielbicieką koteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny notes, z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwatorem jestem już od dawna :O)

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz od dawna obserwuje - jako Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na takie cudo zapisuję się od razu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a obserwuję już dawno, bo warto:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Notesik jest wspaniały! Zapisuję się :) A obserwatorem już jestem od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaa jaki piękny:)) a ja nie zdarzyłam kupić wybranego kalendarza:(( i nie ma go narazie w empiku:(( i nie mam notatnika a zeszyt:P wiec takie cudo by się przydało:) ale z moim szczesciem psss;P i obserwuję obserwuję, a Ty mnie?:) pozdrawiam i czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, cudownie tu :) Chce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od nie dawna obserwuję i jestem pod wrażeniem Twoich prac! Zapraszam również do mnie ;-) oczywiście zapisuję się na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje dzieła są wspaniałe, trudno tak przejść koło nich więc staję w kolejce. Może się poszczęści.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwatorką jestem od dłuższego czasu ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że tym razem tutaj nie tylko pięknie, ale także i słodko. Piękna praca, więc z przyjemnością ustawię się w kolejce :)
    Poza tym dziękuję za odwiedziny i miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aha, zapomniałam dodać, że obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie prezentuje się notesik! Chciałabym go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda fantastycznie! Z wielką przyjemnością staję w kolejce!
    Ślę cieplutkie pozdrowienia, dziś konkretnie przymroziło:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny notes - jak zwykle u Ciebie. Staję w kolejce, może się uda? Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak rozumiem, jako obserwatorka od jakiegoś czasu mogę wstawić drugi komentarz...

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny notes:) Miło by było mieć takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I daję sobie drugą szansę jako obserwator;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny notesik. Pokusa nie do odparcia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję a jakże i z podziwu wyjść nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Notesik w cudnych kolorach...takich dla mnie???
    Jestem obserwatorem, aczkolwiek nie wiem cyz na wszystkich blogach jakie posiadasz, ale mimo wszystko wpisze sie 2x:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopisuje się do chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Korzystam również z opcji nr 2 jako wierny obserwator i komentator :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po taki cudny notesik muszę ustawić się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I jako obserwator również :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ słodycz... no nie odmówię :D Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny notes oczywiście się zgłaszam i zapraszam na candy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. A że tworzysz piękne rzeczy to z wielką chęcią dołączam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. O jejku....już widzę, że konkurencja będzie duża, ale oczywiście zapisuję się na to cudowne candy !

    OdpowiedzUsuń
  41. A obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się po śliczny notes! Jest uroczy :)

    www.magdalenardoblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak można nie spróbować szczęścia i otrzymać TAKI notes?
    Oczywiście, że się zapisuję:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwatorem też jestem:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny notesik, oczywiście zgłaszam się :-)
    http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem również obserwatorką :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyrażam chęć udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj ja już bardzo za wiosną tęsknię więc z ochotą na takie optymistyczne słodycze się zapiszę :-)
    notesik cudny :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję już od dłuższego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny... ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuje od pewnego czasu i z przyjemnością przygarnęłabym Twój piekny notes..
    Pozdrawiam ciepło
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny notes, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Notesik mnie uwiódł po prostu! Zgłaszam się i zapraszam jednoczesnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zaobserwuję z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wezmę udział w Twoim candy z wielką przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. A obserwatorem oczywiście jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję.. Cuda tutaj znalazłam ... Przyłaczam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  59. Grzecznie staję w kolejce ;)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem również obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj oj, spełnij moje marzenie i mnie wylosuj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zmienić adres bloga, ale Twój link już dodałam

      Usuń
  62. Zapisuję się, notesik mnie wprost oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapisuję się z wielką przyjemnością ;) 9 fanka na FB - Lubię to!! i obserwuję ;) Gosia - zostawiam również e-maila wascin@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny notesik - on chce do mnie! ;)
    Banerek umieszczony i dołączam do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dołączam z przyjemnością i zapraszam na candy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  67. Dopisuję się jeszcze jako obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. I dołączyłam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się ! Nagroda jest po prostu piękna :) Spróbuję szczęścia ;) Mój blog -----> http://artystka1105.blogspot.com
    Zapisuję się do obserwatorów bo dzieła tworzysz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zapisuję się i ja - teraz mam już drugi powód aby oczekiwać daty 21 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudności tu u Ciebie znalazłam... Obserwuję oczywiście, i ustawiam się w kolejce po te słodycz:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się na to świetne candy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny notes. Wcale się nie dziwę,że jest już tyle chętnych. Zapisuję się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem też w zacnym gronie Twych obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudny notesik, chciałoby się taki mieć w torebeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dołączyłam również do obserwatorów :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  79. Twoje prace są niesamowite :) ustawiam się w kolejce, pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  80. i ja się piszę na te cudności... :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Słodkości u Ciebie. zapisuję się
    Pozdrawiam serdecznie
    monia0083.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. piękny, romantyczny noteskij! bardzo, bardzo bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  83. i od razu dołączam do obserwatorów, bo tak tu ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. witam notesik zawiał świeżością więc jak się tu nie skusić kocham wiosne!!!!pozdrawiam
    http://ahibald.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. z przyjemnością się zgłaszam :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  86. i drugi komentarz, bo jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  87. no nie przejdę obok takiej słodkości, uwielbiam własnoręcznie wykonane notesy, choć na razie tylko podziwiam u innych. Zatem z ogromną przyjemnością przygarnęłabym taki notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  88. i od dziś będę intensywnie obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  89. zapisuje sie w kolejce, choc nigdy niczego nie wygralam.

    OdpowiedzUsuń
  90. Miło mi Cię poznać i stanąć w kolejce po Twój śliczny notes. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Do obserwatorów też się zapisałam, a z Twojego pomysłu i kursu na pudełko w sweterku skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  92. I jako obserwator piszę drugi komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  93. cudne słodkości!!!podziwiam piękne wyroby...
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://aneaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Zapisuję się z wielką przyjemnością ;) 18 fanka na FB - Lubię to!! Obserwuję. Pozdrawiam Ilona Ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. również się zapisuję i zapraszam na Candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się. Informacja u mnie po prawej stronie. Jestem też obserwatorem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Z chęcią się zapisuję:) Notesik jest słodki..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  98. piękny ! Jestem pod wrażeniem ;)
    ustawiam się w kolejce i obserwuje z wielką przyjemnością ;))) !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  99. śliczności !!! wspaniały blog, już go dodałam do ulubionych :) zapisuję się z przyjemnością do zabawy i zapraszam do mnnie na candy

    http://kiosc.wordpress.com/2012/02/16/moje-pierwsze-candy-my-first-candy/

    pozdrawaim cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
  100. Przepiękny! Chętnie przygarnę:-)

    OdpowiedzUsuń
  101. zapisuję się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jestem już obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  104. I chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  105. a obserwatorem jestem od dawna, tylko robię to zazwyczaj nocną porą, więć po cichutku :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja ustawiam sie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapisuje sie z wielka przyjemnoscia !

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwatorem jestem od dawna !
    Moc pozdrowien posylam!

    OdpowiedzUsuń
  109. umieściłam baner na moim pasku bocznym ; )
    świetny notes ; D

    OdpowiedzUsuń
  110. obserwuje więc dodaje jeszcze jeden komentarz ze zgłoszeniem ; )

    OdpowiedzUsuń
  111. Może jak będę miała notes to o niczym nie zapomnę?
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  112. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  113. Śliczny notesik, bardzo wiosenny :) chętnie zapiszę się na losowanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. Oczywiście obserwuję bo podoba mi się wszystko co pokazujesz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Notes jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwatorem z chęcią zostałam :).

    OdpowiedzUsuń
  117. i od kilku dni również oficjalnie obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  118. :) wiosenny powiew... zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  119. śliczny! zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  120. ale długa kolejka... i nie ma się co dziwić, bo notesik cudowny.
    ja też się z chęcią zapiszę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  121. zaglądam tutaj od jakiegoś czasu ale dopiero teraz dołączyłam do stałych obserwatorów. Piękny notes!!! Z chęcią o niego "powalczę" :) Pozdrawiam
    http://by-angie.eu/madebyangie/

    OdpowiedzUsuń
  122. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Choć kolejka długa, ustawiam się i ja ;) również jako obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Jeszcze jest czas więc pisze się i ja:))))

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękny jest notesik;) Chętnie sie zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Piękny notes :) Więc stanę w kolejkę po niego
    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Można jeszcze? Bo notes jest świetny :) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger