czwartek, grudnia 01, 2011

Wyniki candy

Witam moi Drodzy,
wiem, że wielu z Was czeka na wyniki, więc nie będę się dziś zbytnio rozpisywać:)
Musiałam się tylko zorganizować, zrobić coś dobrego i zasiąść do komputera - oj nie był to łatwy dzień, na szczęście zakończył się szczęśliwie.
Aby poprawić samopoczucie zrobiłam sobie słodką niespodziankę w postaci pieczonego jabłka - ten zapach wydobywający się z piekarnika...mmm...polecam:)


Już, już - wyniki losowania przedstawiają się następująco - malutkie notesiki powędrują do...

Pan Random.org wylosował numer:

Pod nim kryje się Asia-mastruje 

Pod kolejnym numerem natomiast ukrywa się Esophie 

Gratuluję kobietki, bardzo się cieszę i czekam na wasze e-maile pod adresem, 
dajcie znać, który chcecie, kto pierwszy napisze ten wybiera kolor:)


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam
o świątecznych ozdobach

28 komentarzy:

  1. Gratulacje:)
    Dziękuję za świetną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za świetną zabawę, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluje :)
    Szkoda, ale taki los, ślepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę :)
    A zwyciężczyniom gratuluję i odrobinę zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego się nie spodziewałam! Jupiii! Grudzień zaczyna się cudownie! Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za zabawę i gratulacje dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za wspaniala zabawe:-))) mam szczescie w losowaniach ostatnio:-)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję szczęściarom :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kobitką które wygrały. Dziękuję za zabawę i zapraszam do mnie http://silvanis-mojeprace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i podziękowania dla samej organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za fajną zabawę i gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agea dziękuję za zabawę!! A Esophie po prostu wymiata- wielka Szczęściara do cukierasów..:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, nie udało się spróbuję następnym razem:) Gratuluję Asi i Esophie. Zasłużyły:) U mnie też słodkości - pałaszuję rogaliki. Miłego weekendu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za zabawe i Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje a Tobie dziękuję za zabawę ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehh szczesciary ;) mimo to gratuluje !

    pozdrawiam i dziekuje za fajna zabawe

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm,aż poczułam zapach jabłek! :)

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieki za miłą zabawę i smacznego

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratki ;)

    Zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger