środa, grudnia 07, 2011

W końcu

W końcu zrobiłam świąteczną kartkę, jakoś wcześniej nie mogłam się zebrać, a to już ostatni moment, bo przecież trzeba będzie jeszcze je zaadresować i wysłać. W zeszłym roku miałam już wszystko gotowe pod koniec października, a w tym...ach, pewnie znalazłam bym jakieś usprawiedliwienie.
Na chwilę poczułam się lepiej, więc skorzystałam z tego - i tak powstała karteczka i bucik:)
Dziękuję za podpowiedzi pod ostatnim postem i za słowa dotyczące zdrówka. Za szybko to nie będzie, bo jeszcze półtora tygodnia pozostanę w domku. Ale mam nadzieję, że będzie to spokojny czas.

Karteczka wyszła mi tak:







a but, o tak





Muzycznie


Pozdrawiam ciepło
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam
o mikołajkowych wytworach

12 komentarzy:

  1. Śliczna :) Bucik i świeczka wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kartka, i bucik bardzo ładne. Zdrowiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka i bucik sa sliczne:))
    Duzo zdrowka zycze:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zdrowiej szybciutko!
    A kartka, bucik i świecznik jak zwykle śliczne:)
    Pozdrwam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka, bucik także niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna. Typowo zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka:) Bucik uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. :) Do jutra pewnie nasze fochy miną, czasem człowiek musi się wygadać. ;))) Karteczka i ozdoby są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger