poniedziałek, 12 grudnia 2011

A teraz notatniki

Ostatnimi czasy w pracy mnie nie ma, ale bywało i tak, że jak byłam to przynajmniej na chwilę musiałam wyjść. Niestety w szkole to nie takie proste, a przynajmniej nie w mojej.
Na szczęście są jeszcze osoby, które po koleżeńsku pomogły i zastąpiły mnie - za to im dziękuję...pomyślałam, że na święta przygotuję dla nich małe upominki w postaci notatników. 
Mam nadzieję, że dziewczynom przypadną do gustu:) 
To pierwsza część notesowego posta, bo nie tylko trzy osoby mi pomogły:)


Notatnik no. 1




Notatnik no. 2




 

 

Notatnik no.3





Czy ktoś dotarł do końca? :) hehe


A teraz coś dla ucha i żeby przy okazji przywołać śnieg...


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam
o świątecznych kartkach

19 komentarzy:

  1. Śliczne! Na pewno będą zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, szczególnie ten kuchenny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są - na pewno sie spodobają. Mnie zauroczył wręcz ten różowy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne notesiki! W ogóle wszystkie Twoje prace są piękne, pełne lekkości, anielskie jakieś! ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za mile komentarze, one na pewno mnie uskrzydlają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! delikatne, każdy w innej tonacji wprost stworzone by cieszyć ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, każdy inny wszystkie piękne!
    Myślę, że obdarowane będą zachwycone:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne notatniki! Dziewczyny, które je otrzymają, będą na pewno bardzo zadowolone :-) Mnie najbardziej urzekł ten kuchenny. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć następne :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne notesy!! mój faworyt to ten z manekinem - wiadomo się szyje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje notatniki są bezkonkurencyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są, nie wyobrażam sobie, żeby mogły nie przypaść do gustu :) Ja bym była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z nich piękny!
    Fajnie wiedzieć, że są osoby na które można liczyć.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem różowy zdobył moje serce, boski
    będzie mi się śnił tej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczna Kuchnia jest świetna, chyba poszukam jakiegoś notatnika dla siebie, bo po półeczkach same karteczki latają z przepisami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...