czwartek, grudnia 29, 2011

Podsumowanie

Nie wiem czy lubicie podsumowania, ja tak średnio, ale stwierdziłam, że trzeba się z tym zmierzyć. Tak się zastanawiałam, co ja robiłam kiedyś, przed założeniem bloga i nie najlepiej się to przedstawiało. Blog stał się motywatorem do tego aby robić więcej, częściej i bardziej się w to angażować - może też i dlatego, że inni przecież tu zaglądają i wypadałoby się starać:)
I tak minął kolejny rok, chciałam sprawdzić czy udało mi się zrealizować postanowienie, aby rozwijać swoje zainteresowania, wprowadzać zmiany w domowe wnętrza, chociaż trochę nauczyć się piec, szyć, scrapować i dla przyjemności nauczyć się robić zdjęcia. 
Po podsumowaniu czuję się dobrze, chociaż nie wszystko wyszło tak jak to sobie wymarzyłam, nie wiem, może tak właśnie miało być i na wszystko przyjdzie jeszcze czas.
Dziękuję wszystkim, którzy mnie odwiedzali (30 975), czytali posty (236), zostawiali komentarze (1464), stali się obserwatorami bloga (269). Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę miała jeszcze więcej energii na to aby wymyślać, tworzyć i aby to co zrobię było godne okazania:)

Zrobiłam przegląd swojego bloga 2011, wybrałam tylko niektóre twory z każdego miesiąca:)

Wyskrapowałam

Uszyłam


Upiekłam


Metamorfozy


Obfotografowałam


I mam nadzieję, że Was nie zanudziłam:)

Pozdrawiam i życzę Wam Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:)

Agea

25 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy stworzyłaś :) Oby przyszły rok był jeszcze bardziej owocny! Buziaki przesyłam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego. Możesz być z siebie dumna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę że możesz być zadowolona z mijającego roku, oglądając przepiękny kolaż jaki zrobiłaś ze zdjęć to mogę tylko powiedzieć że było wesoło, kolorowo, pysznie, inspirująco :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości ! <3
    Gratuluję kolejnego roku!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-) Jak widać ten był dla Ciebie bardzo udany w sferze robótkowej:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ageo moja droga , nie wiem jak do mnie trafiłas..ale dziekuje za zyczenia Noworoczne..:)) Wysyłam i ja do Ciebie moc zyczen - zdrowia, szczescie i nowych pomysłow..Potzrebuje nowej energii więc bede od Nowego Roku Twoja stała czytelniczka, bo jak widze jestes niesamowicie kreatywna kobieta..Serdecznie pozdrawiam z Białegostoku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i wyszła ładna pamiątka!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  8. Podsumowania są fajne! ;)
    A Ty narobiłaś się nieźle przez ten rok,
    fajnie spojrzeć na swoje dokonania, i powiedzieć sobie że ten rok nie przeminął ot tak!
    Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytstkiego najlepszego :)

    Pięknie wszystko wygląda, masz talent :) Zielony tag w rogu wpadł mi w oko, chyba go przeoczyłam wcześniej :) Pięknie jest u Ciebie w domu :) a smakołyków ile upiekłaś... mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne podsumowanie :)
    Pięknie to wszystko się prezentuje. No i możesz być z siebie bardzo dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jej dzięki temu widać jak dużo zrobiłaś! Śliczne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne podsumowanie!!!
    Wypieki wzbudziły u mnie potężne kompleksy! Imponujące!!!!
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne podsumowanie - tyle wspaniałości:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą całkowicie.Ja coprawda mam bloga od niedawno ale jego założenie zmobilizowało mnie wreszcie do pójścia w kierunku tego co zawsze gdzieś tam chciałm robić czyli patchworku.Mam nadzieję ,że za rok będę mogla zrobić podobne jak ty podsumowanie swojego kreatywnego roku.A póki co życzę Ci samych szalonych i wspaniałych pomysłów w nowym nadchodzącym 2012 roku.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne podsumowanie! Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś, chodzi o wpływ bloga na motywację do pracy i pozytywne zmiany w życiu. Cieszę się, że jesteś z nami. Podsumowanie godne mistrza. U mnie tez minie w lutym roczek. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie spełniłaś wszystko, o czym pisałaś, a jeśli nadal czujesz jakiś niedosyt, to w przyszłym roku zapowiada się 366 dni, które możesz wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli większość planów spełniłaś:) Życzę Tobie a Matka Wena Cię nie opuszczała i żeby nie zabrakło Ci chęci do tworzenia. Do siego roku:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Z podsumowania wychodzi ,że był to piękny ,kolorowy,smaczny i niesamowity rok,czyli same plusy,oby ten następny nie był gorszy od tego który się kończy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się cieszę, ze tu trafiłam! A trafiłam dzięki temu, że "mnie zaobserwowałaś" ;) Znalazłam tu mnóstwo piękności, przejrzałam posty wstecz :) I z pewnością wrócę. Podobają mi się Twoje zdjęcia, oprawa, dodatki, aż muszę popracować nad swoimi. Twoje notesy są cudowne, romantyczne, widać, że robione z pasją. Szczęśliwego nowego roku i do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po tym podsumowaniu widać, że bardzo twórczy roczek miałaś :-) Oby nadchodzący przyniósł jeszcze więcej pomysłów i zapału do tworzenia :-) Pomyślności w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś niesamowita :D Skąd Ty bierzesz czas na to wszystko?

    Wszystkiego dobrego, pięknego i szczęśliwego w Nowym Roku! :) Może uda Ci się rozciągnąć dobę jeszcze bardziej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Duzo nowych pomyslow na nadchodzacy 2012 Rok zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger