wtorek, 27 grudnia 2011

Po świętach

Troszkę mnie nie było, przygotowania do świąt, porządki, wykańczanie świątecznych prezentów - w tym roku zdecydowałam się na kilka scrapbookingowych wytworów i pracowałam nad nimi aż do ostatnich dni. Uzbierało się sporo rzeczy, które chciałam Wam pokazać.
Dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia, mam nadzieję, że wszystkim czas upłynął w radosnej, rodzinnej atmosferze:) 
Nie wiem jak Wam, ale mi zabrakło tylko białego śnieżnego puchu:)
A oto ostatnio poczynione wytwory, umieszczam tylko kilka zdjęć, żeby Was nie zanudzić, ale jeśli macie ochotę na więcej szczegółów zapraszam na mojego drugiego bloga - po klilknięciu w zdjęcie przekieruję Was na konkretny post:)
A oto wszystkie albumy razem


Album dla siostrzyczki "Cudowne chwile" z okazji 25 urodzin

 


Album wakacyjny dla Rodziców "Hamburg-Warszawa 2011"



Album dla Ani i Kuby "Sweet Home", czyli o tym jak budowali swój domek



Albumo-teczka na rysunki dla mojej chrześniaczki Julki czyli "Julka tworzy"




i jeszcze coś do posłuchania



Pozdrawiam Was poświątecznie
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
świątecznych karteczkach

19 komentarzy:

  1. piękne albumy!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie cuda cenię sobie najbardziej. Piękne !!! Zapraszam na Candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty są najcenniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne albumy! coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne albumy takie prezenty cenię sobie najbardziej :-)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no....jaki piękny wysyp :)
    Obejrzałam wszystkie i podziwiam, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne albumy!!!Pozdrawiam...papa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ladne te ulbumy!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne Twory,,,,,,,cudowne wykonanie.
    Ppiery "przepyszne",,,,wyobrazam sobie radosc obdarowanych.Dobrego Roczku zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To się napracowałaś przed świętami! Fajnie dostać taki osobisty prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz śliczne albumy. :) Dziękuję za odwiedziny i życzenia. Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku pełnego twórczych pasji i życzliwych ludzi. :) Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te Twoje albumy. Zawsze nad moimi ubolewam bo są takie od sasa do lasa - wiadomo kupowane od przypadku do przypadku. Twoje są przepiękne. Pozdrawiam zdolne łapki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne rzeczy skrapkujesz. W albumach się jednak zakochałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...